jak interpretować to oznakowanie?

ToMasz

May 20, 2022, 3:16:52 PMMay 20
witam

centrum miasta, w zeszłym roku na asfalcie pojawiły się znaki
oznaczające jakiś sytem poruszania się rowerem. nawet nie wiem jak się
one nazywają. dwa szewrony i rower.
doszły mnie słuchy że kierowcom samochodów się to nie podoba, bo jak
ktoś sobie "parkuje" na awaryjnych to trudno jest ominąć taki pojazd nie
powodując kolizji z rowerzystą.
Więc teraz pojawił się na słupie znak koniec drogi dla rowerów.

O co kaman? to ma być rowerowa droga jednokierunkowa?

https://ibb.co/XtTFCxW

ToMasz

Jacek G.

May 20, 2022, 4:27:51 PMMay 20
W dniu 2022-05-20 o 21:16, ToMasz pisze:
> witam
>
> centrum miasta, w zeszłym roku na asfalcie pojawiły się znaki
> oznaczające jakiś sytem poruszania się rowerem. nawet nie wiem jak się
> one nazywają. dwa szewrony i rower.
Np. tu masz wyjaśnienie:
https://rowerowypoznan.pl/know-how/rowerowy-poznan-poradnik-dla-mieszkancow/sierzant-rowerowy-rowerzysto-poznaj-swojego-doradce/

--
Jacek G.

ToMasz

May 22, 2022, 9:19:11 AMMay 22
W dniu 20.05.2022 o 22:27, Jacek G. pisze:
a co z tym znakiem na słupie? w zasadzie po lewej stronie jezdni
jednokierunkowej?

ToMasz