Rowerowe wakacje cz. 1: Czechy

Jacek G.

Cześć
Wrzuciłem relację z pierwszej części moich wakacji. Zrobiliśmy rowerami
trasę w Czechach z Brzeclavia przez Trzebicz, Telcz, Czeski Krumlov do
Pragi.
Było fajnie, ale wcale nie tak łatwo, bo Czechy wcale nie są krajem
płaskim, jak mogło by się wydawać.
www.jginter.pl/Relacje/Rowery%20-%20Czechy%202022

--
Jacek G.

J.F

A komu sie mialo wydawac?
W koncu przez gory graniczymy z Czechami :-)

J.

Ignac

> Jacek G.

Rewelacyjna relacja, jak zwykle, z niesamowitymi rowerowymi klimatami!
Pozdrowienia dla uczestników!

Jacek G.

I relacje z dwóch kolejnych części wakacji:
- Okolice jeziora Garda - tu rowerowo nie zwojowaliśmy wiele, ze względu
na upały i ogólne założenia (w planie były też ferraty)
Ale są to tereny jak najbardziej rowerowe, choć nie całkiem łatwe.
Znajomi jeżdżą tam od kilku lat i ciągle robią coś nowego. W każdym
razie środek lata, to nie jest najlepsza pora na ten rejon.
www.jginter.pl/Relacje/Garda%202022

- okolice Stronia Śląskiego - to już nasz trzeci wrześniowy wypad na
rowery w Sudety. Pogoda znów dopisała (z małym wyjątkiem), a okolica
jest na prawdę godna polecenia dla rowerzystów górskich o różnym stopniu
zaawansowania - zarówno całkiem początkujących w tej dziedzinie jak i
tych od enduro czy DH (trasy na Czarnej Górze).
www.jginter.pl/Relacje/Lato%202022/Rowery-Stronie
--
Jacek G.

Ignac

Jak zwykle, fantastyczna relacja i przewyższenia bardzo interesujące.
Pozdrowienia dla uczestników!

Jacek G.

W dniu 2022-09-10 o 22:00, Ignac pisze:
> Jak zwykle, fantastyczna relacja i przewyższenia bardzo interesujące.
> Pozdrowienia dla uczestników!
Dzięki, ale jak na góry, to jakichś wielkich przewyższeń nie robiliśmy.
Natomiast na prawdę niezłą trasę zrobili moi dobrzy znajomi (kiedyś już
tu ich fotki polecałem).
Przejechali w stylu bikepackingowym Alpencross z Garmisch-Partenkirchen
nad jez. Garda. 480 km i ok. 12000 m w pionie.
Piękna trasa i super widoki, ale to już nie dla mnie. Link do pierwszego
etapu (kolejne w następnych katalogach):
www.naszegory.eu/Relacje/2022/08_22_Alpencross_1

--
Jacek G.