parking dla rowerow

no_e...@invalid.invalid

Feb 15, 2024, 8:59:58 AMFeb 15

Jan Cytawa

Feb 15, 2024, 11:25:04 AMFeb 15
Titus_A...@somewhere.in.the.world <no_e...@invalid.invalid>
Wrote in message:r
> … Japoniahttps://www.instagram.com/reel/C2xBdZ2J_Qi/?igsh=bXhob3QwYzVzdDMw-- Titus Atomicus

Hmm. ciekawie to wygląda. Zastanawiam się czy taki parking nie
jest droższy od samochodowego

Jan Cytawa

--

----Android NewsGroup Reader----

Jan Cytawa

Feb 15, 2024, 11:28:54 AMFeb 15
Jan Cytawa <cyt...@kft.umcs.lublin.pl> Wrote in message:r
> Titus_A...@somewhere.in.the.world <no_e...@invalid.invalid> Wrote in message:r> … Japoniahttps://www.instagram.com/reel/C2xBdZ2J_Qi/?igsh=bXhob3QwYzVzdDMw-- Titus AtomicusHmm. ciekawie to wygląda. Zastanawiam się czy taki parking nie jest droższy od samochodowego

Działa:) grupa znowu. Pisałem do admina news.icm gdy się serwer
zablokowal. Chyba poskutkowało za co jestem wdzięczny

coaster

Feb 16, 2024, 7:51:15 AMFeb 16
Jan Cytawa wrote:

> Działa:) grupa znowu. Pisałem do admina news.icm gdy się serwer
> zablokowal. Chyba poskutkowało za co jestem wdzięczny

Super! Chociaz pomimo "odsubskrybowania" i ponownego "zasubskrybowania"
grupy, posty sprzed 2 lutego wciaz nie maja zawartosci...

--

PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

coaster

Feb 16, 2024, 7:55:04 AMFeb 16
Titus_A...@somewhere.in.the.world wrote:
> … Japonia
>
> https://www.instagram.com/reel/C2xBdZ2J_Qi/?igsh=bXhob3QwYzVzdDMw

Troche przeszkadza mi ta "proteza" dodana do prostoty idei roweru. ;)

Wyobrazilem sobie taka zautomatyzowana wersje biblioteczki na ksiazki... :D

2late

Feb 16, 2024, 9:35:00 AMFeb 16
On 15/02/2024 01:59 pm, Titus_A...@somewhere.in.the.world wrote:
> … Japonia
>
> https://www.instagram.com/reel/C2xBdZ2J_Qi/?igsh=bXhob3QwYzVzdDMw

Dobre to.
Powinno byc platne. Na wejscie bezkontaktowo karta kredytowa, sciaga kase
jesli stoi dluzej niz 3 dni.
Niebyloby sytuacji ze , jak w Holandii, tysiace porzuconych rowerow stoi az
do rdzawej smierci.

https://badzi0r.wordpress.com/

no_e...@invalid.invalid

Feb 16, 2024, 11:52:10 AMFeb 16
Jan Cytawa <cyt...@kft.umcs.lublin.pl> wrote:
> Titus_A...@somewhere.in.the.world <no_e...@invalid.invalid>
>
> Hmm. ciekawie to wygląda. Zastanawiam się czy taki parking nie
> jest droższy od samochodowego

Ale samochodowe tez takie maja…

--
Titus Atomicus

Olivander

Feb 17, 2024, 2:02:18 PMFeb 17
Ale to pokazówa, a nie dziwoląg masowy.

Natomiast przy każdym, ale to każdym domu, nawet małym, przy każdej firmie,

są tam parkingi rowerowe niekiedy tak dziwne, że aż się chce dać sobie
szczypa,
czy nie sen. Wiszące, pionowe, dziwne, bo każdy ma i jeździ rowerem, nie
tylko
furą, lub pubcomem. Samochodowe piętrusy (małe, sąsiedzkie, wielkości
małego
domu, a nie komerckołchozy, jak u nas 2 Gda na Okopowej), tanie, bez ścian
dachu, też mi się podobały. W tym ich klimacie to wszystko porasta
bluszczem
i jest... niebrzydkie.

Wnioski cywilizacyjne, o nas :-( a nie o nich, sami se wdłubcie.

--
Google news skończył z pl.rec.rowery bo INNE grupy to binaria+spam.
Tak jak by burzyć wszystkie uczelnie USA bo T.Kaczynski był z Berkeley.

Coaster

Feb 19, 2024, 5:27:18 PMFeb 19
Wrote in message:r> …
> [...]
>>

>Super! Chociaz pomimo "odsubskrybowania" i ponownego
"zasubskrybowania" grupy, posty sprzed 2 lutego wciaz nie maja

Hmm, jednak nie calkiem bangla – nie widze Twoich postow na icm-ie,
widzę je na Chmurce (przekleilem post "recznie" z Chmurki)...

Olivander

Feb 21, 2024, 12:35:19 PMFeb 21
(sorry za autokoment)

dużo tych automatycznych parkingów tam nie ma, ale w pobliżu metra bywają

tylko, że tam można dać tylko odchudzony i sprawny, bez przydasiów
https://tiny.pl/dq5t4
(to nie moje foto, ja nie umiem wklejać ;-> ale widziałem takie)

nb. zaskoczyło mnie jak często oni wożą parasol, wetknięty w rower,
a Europie tego nie widuję. i jak często jeżdżą trzymając ten parasol,
choć za to mandat

za to w sieci nie znalazłem tych ich dziwnych parkingów przydomowych,
widocznie nikt ich nie uważa za egzotyczne, albo nikt obcy nie
wjeżdżał do dzielnic mieszkalnych, a tam najegzotyczniej.

Coaster

Feb 21, 2024, 1:13:21 PMFeb 21
Olivander wrote:
> [...]
> widocznie nikt ich nie uważa za egzotyczne, albo nikt obcy nie
> wjeżdżał do dzielnic mieszkalnych, a tam najegzotyczniej.

Tu:
http://andale.bikestats.pl/2170446,Ohayo.html
sa ciekawe relacje (duzo zdjec) z Japonii kolegi z Bikestats.