Dahon

no_e...@invalid.invalid

Aug 5, 2022, 9:43:56 AMAug 5
Witam
Oldskulowe Dahony w Kamieniu Pomorskim.

https://www.instagram.com/p/CgwY-NboNWG/?igshid=MDJmNzVkMjY=

… w sumie to one byly projektowane jako skladaczki dla zeglarzy.

--
Titus Atomicus

ąćęłńóśźż

Aug 7, 2022, 11:12:36 AMAug 7
Składanie to jedno, a komponenty odporne na wodę (i najlepiej jeszcze na sól, tym gorzej) to drugie.

-----

_Master_

Aug 7, 2022, 1:00:48 PMAug 7
Mam się tam rejestrować?

no_e...@invalid.invalid

Aug 8, 2022, 6:17:00 AMAug 8
_Master_ <Mas...@z.pl> wrote:
> Mam się tam rejestrować?

Spadaj na pregierz, master. Tam juz cie zarejestrowali.

--
Titus Atomicus

_Master_

Aug 8, 2022, 6:29:57 AMAug 8
Uprasza się o nie linkowanie do stron wymagających rejestracji ;-)

Szanuj innych to inni uszanują Ciebie.

no_e...@invalid.invalid

Aug 8, 2022, 11:06:55 AMAug 8
_Master_ <Mas...@z.pl> wrote:
> Uprasza się o nie linkowanie do stron wymagających rejestracji ;-)
>
> Szanuj innych to inni uszanują Ciebie.

1. Instagram z reguly nie wymaga rejestracji. Chyba sie uwzial na ciebie.
2. Nikt cie do zagladania nie zmusza
3. Na twoim szacunku jakos mi nie zalezy

--
Titus Atomicus

_Master_

Aug 8, 2022, 11:20:46 AMAug 8
W dniu poniedziałek-08-sierpnia-2022 o 17:06,
Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:
> Instagram z reguly

Pewnie wyczuł we mnie FASZYSTĘ ;-)