jaka lekka rama alu typu "damka"?

geos

chciałbym złożyć w miare lekki rower mojej dziewczynie. przez lata
nazbierało mi się różnych części i też chcę je wykorzystać. brakuje mi
ramy typu "damka" lub ramy z obniżoną rurą górną. celuję w lekkie stopy
aluminium, 1600-1800g dla 28" przy rozmiarze ramy 44-46cm. lżejsze
pewnie są poza zasięgiem cenowym. czy znajdę coś sensownego z takimi
ograniczeniami? jeśli znacie model ramy godny polecenia to poproszę o
podanie.

pozdrawiam
geos

PeJot

W dniu 10.09.2022 o 18:50, geos pisze:
> [...]
> aluminium, 1600-1800g dla 28" przy rozmiarze ramy 44-46cm. lżejsze
> pewnie są poza zasięgiem cenowym. czy znajdę coś sensownego z takimi

1800 gramów to nie jest jakiś kosmos, chociaż swoje kosztuje. Dla zbicia
ceny szukałbym używki w dobrym stanie. Z drugiej strony zastanowiłbym
się czy ~200 gramów cięższa rama będzie aż tak odczuwalna ? Prościej i
taniej MZ zbić wagę np. oponami dobranymi do stylu jazdy. No i nie
odrzucałbym całkowicie ram do kół 26", nadal jest wybór różnego
ogumienia w tym rozmiarze.

No i najważniejsze: jeśli to ma być dla kobiety, ważniejsze będzie
dobranie gripów pod kolor ramy :)

--
P. Jankisz
Sygnaturka zastępcza