rekord predkosci

no_e...@invalid.invalid

Titus_A...@somewhere.in.the.world <no_e...@invalid.invalid> wrote:

> https://www.sport.pl/kolarstwo/7,64993,28755840,rekord-swiata-w-predkosci-na-rowerze-kosmos-jego-posiadacz.html#s=BoxOpImg7

Slaby ten artykul. A i rekordy watpliwe.
Znaczy, jak rowerzysta wyskoczy z rowerem z samolotu/smiglowca ze
spadochronem to tez ta predkosc bedzie sie liczyla do rekordu?

--
Titus Atomicus

Liwiusz

W dniu 2022-08-04 o 12:22, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:
Zakładam, że chodzi o jazdę po drodze na własnych kołach. A to, że
rowerzysta samodzielnie się nie rozpędził... Cóż, będą dwa rekordy -
najszybsza jazda, oraz najszybsza jazda o własnych siłach (zresztą
pewnie każdy codzienny rowerzysta ma taki swój rekord na liczniku, który
nie wynika wcale z siły jego mięśni, tylko z jazdy z górki).

--
Liwiusz

Olivander

z porządnej góry, z obciążonym sakwami rowerem, oponami slick dopompowanymi do bólu, po bardzo prostej i widocznej drodze, z silnym suchym wiatrem w plecy, po równiuteńkim betonie, bez samochodów i innych zawalidróg :-)

J.F

On Thu, 4 Aug 2022 10:20:31 +0000 (UTC),
Ale nie rozumiem tego "na specjalnej biezni".
To w koncu jak

A ciekawy jeszcze ten film z 2019 ... tak sobie wyjechal z cienia
samochodu, czy najpierw zwolnili? Bo 280km/h ... niezly opor stawia,
choc czy to przeszkadza

A ciekaw jeszcze jestem przełożen, bo jakies ekstremalne potrzebne :-)

J.

no_e...@invalid.invalid

… ja bym im jednak tych rekordow nie zaliczyl.