Spotkanie na piwo w niedziele 4 czerwca

zbrochaty

Zapewne wielu z Was wybiera się na marsz w niedziele 4 czerwca do Warszawy.
Można by przy okazji poznać się osobiście i na przykład wypić piwo na Bulwarach Wiślanych po marszu. Czy byłoby zainteresowanie??

Oczywiście propozycja dla gorszego sortu...

zbrochaty

Jeszcze takie uzupełnienie.... Rozumiem, ze grupa nie jest polityczna, tylko rowerowa i wiem, ze spoleczenstwo jest mocno podzielone. Dlatego prosba do osob o innych pogladach o nie komentowanie, gdyż zacznie sie bicie piany...

To jest tylko wykorzystanie okazji, aby wypic piwo jedno albo dwa i porozmawiac

jgi...@wp.pl

środa, 31 maja 2023 o 11:04:21 UTC+2 zbrochaty napisał(a):
> [...]
>
> To jest tylko wykorzystanie okazji, aby wypic piwo jedno albo dwa i porozmawiac
Fajny pomysł. Żałuję, że nie mogę być 4-go w Warszawie.
--
Jacek G.

_Master_

W dniu 2023-05-31 o 11:04, zbrochaty pisze:
> To jest tylko wykorzystanie okazji, aby wypic piwo jedno albo dwa i porozmawiac

Nie musisz się głupio tłumaczyć.

Chcesz przy piwie czegoś się dowiedzieć i poszerzyć pedałowy ;-) horyzont?

Idź na piwo z Mentzenem. ;)

Koło już wymyślono.

Olivander

środa, 31 maja 2023 o 19:26:48 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> W dniu 2023-05-31 o 11:04, zbrochaty pisze:

4tego jest u nas "ciut" większy spęd rowerowy (25wpr.pl)
i škoda, że Wam wszystkim za daleko i pod górkę,
ale to zwykle dosyć miłe wydarzenie, oczywiście jeśli kto lubi aż taki dziki tłum.

w tym roku jest trochę żenady, są próby oskubania organizatorów,
prawie nie było reklam w prasie i mediach, a plakaty powieszono dwa dni przed,
więc spodziewam się, że będzie znacznie mniej ludzi, ale pewnie kilka tysięcy
będzie. i tak bez szczegółowego umawiactwa nie dało by się spotkać.