opony BTWIN

no_e...@invalid.invalid

Witam
Czy opony z Decathlonu (BTWIN) warte sa swojej ceny?

BTWIN Opona Do Roweru Uniwersalnego 24X1,75 Ze Sztywną Stopką / Etrto
44-507 59.99zł
https://www.decathlon.pl/p/_/R-p-145387?utm_source%3Dmobileapp%26utm_medium%3Dshare%26utm_campaign%3Dproductpage=

Bede kupowal cos taniego do roweru dzialkowego i widze ze na alle opony 24
cale np. Kenda, Mitas, Rubena, CST czy „polskiej marki Black1” sa od 30zl
(a wiec wyraznie taniej).

--
Titus Atomicus

Jacek

W dniu Sat, 7 Oct 2023 15:05:42 -0000 (UTC), użytkownik
Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> Witam Czy opony z Decathlonu (BTWIN) warte sa swojej ceny?

Jak dla mnie, inne opony niż trudnoprzebijalne nie istnieją. Kilka lat bez
dziury w dętce to niezły argument za. I cena nie gra roli :)

--
Jacek

no_e...@invalid.invalid

No ale co chcesz napisac?
Ze btwiny sa 1.5 wiecej nieprzebijalne niz jakies blackstony z alle?
Czy ze mam to wszystko odpuscic i kupowac schwalbe maratony?
Bez jaj!
Zadalem konkretne pytanie.
Owszem, w innych rowerach uzywam maratonow.
Ale to jest rower ktorym dojezdzam kilka razy w roku z mojej wiejskiej
posiadlosci do sklepu.
Nie pamietam zebym przebil te poprzednie debice w ciagu ostatnich 15 lat.

--
Titus Atomicus

Jacek

W dniu Sat, 7 Oct 2023 18:55:03 -0000 (UTC), użytkownik
> [...]

> posiadlosci do sklepu.
> Nie pamietam zebym przebil te poprzednie debice w ciagu ostatnich 15
Jasne, ilość przebić jest ściśle skorelowana z ilością przejechanych km.
Gdy rower praktycznie nie jeździ, praktycznie nie ma przebić :)
Dlatego, pytając o opony, należy podać prawdopodobny roczny przebieg,
inaczej dostaniesz wiele głupich rad. Jeśli robisz na rowerze więcej jak
1000 km rocznie, polecałbym maratony. Jeśli robisz 100 km, załóż laczki
wygrzebane ze śmietnika.

--
Jacek

no_e...@invalid.invalid

Jacek <jac...@go2.pl> wrote:
> [...]

> inaczej dostaniesz wiele głupich rad. Jeśli robisz na rowerze więcej jak
> 1000 km rocznie, polecałbym maratony. Jeśli robisz 100 km, załóż laczki

Ale ja zadalem konkretne pytanie.
Moja rada dla ciebie: zanim odpowiesz na pytanie, staraj sie je przeczytac
ze zrozumieniem.

--
Titus Atomicus

no_e...@invalid.invalid

[poprzedni post zle przyciety]

Jacek <jac...@go2.pl> wrote:

> [...]

Ale ja zadalem konkretne pytanie.
Moja rada dla ciebie: zanim odpowiesz na pytanie, staraj sie je przeczytac
w calosci i ze zrozumieniem. Tzn. tresc a nie tylko temat.

--
Titus Atomicus

Jacek

W dniu Sat, 7 Oct 2023 21:24:46 -0000 (UTC), użytkownik
Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> Ale ja zadalem konkretne pytanie.

Nieprawda. Brak w nim sposobu używania roweru. "Rower działkowy" to trochę
za mało. Ale co mi tam, kupuj se co chcesz.

--
Jacek

PeJot

W dniu 07.10.2023 o 17:05, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:
No to sam sobie odpowiedziałeś. Szkoda przepłacać, a i zastosowanie
niewymagające. Jak chcesz zbić cenę, choćby dla czystego sportu,
poszukaj choćby na olx. Można znaleźć nówki albo używki w dobrym stanie.

--
P. Jankisz
Sygnaturka zastępcza

no_e...@invalid.invalid

PeJot <slepy...@nigdzie.pl> wrote:

> No to sam sobie odpowiedziałeś. Szkoda przepłacać, a i zastosowanie
> niewymagające. Jak chcesz zbić cenę, choćby dla czystego sportu,
> poszukaj choćby na olx. Można znaleźć nówki albo używki w dobrym stanie.

Ale mnie wciaz interesuje skad te wyzsze ceny w decatlonie, ktory z reguly
ma bardzo rozsadne ceny na swoje marki.
Czy te opony sa w jakis sposob lepsze niz te tanie allegrowe? Czy to moze
dlatego ze mam przynajmniej gwarancje, ze to guma nowa, nielezakowana?

--
Titus Atomicus

PeJot

W dniu 08.10.2023 o 15:51, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:

> Ale mnie wciaz interesuje skad te wyzsze ceny w decatlonie, ktory z reguly
> ma bardzo rozsadne ceny na swoje marki.

Ale niekoniecznie na cały asortyment. Ceny ogumienia są takie sobie.