radar rowerowy

no_e...@invalid.invalid

rmikke

On Tuesday, 17 October 2023 at 16:49:05 UTC+2, no_e...@invalid.invalid wrote:
> https://www.decathlon.pl/p/radar-rowerowy-garmin-varia-rtl515/_/R-p-X8675596

Czy ja dobrze rozumiem, że oprócz powiadomienia mnie o zbliżającym się pojeździe toto jednocześnie przechodzi w tryb walenia kierowcy po oczach?

rowerex rowerex

wtorek, 17 października 2023 o 16:49:05 UTC+2 no_e...@invalid.invalid napisał(a):
> https://www.decathlon.pl/p/radar-rowerowy-garmin-varia-rtl515/_/R-p-X8675596

"Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie obowiązkowych
systemów bezpieczeństwa w rowerach dopuszczonych do użytkowania na
drogach publicznych."

Pozdr-
-Rowerex

rmikke

Tak.

_Master_

W dniu 2023-10-17 o 23:33, rmikke pisze:
Powiedzcie że trolujecie. Proszę ;-)

rowerex rowerex

Za dużo roboty - znacznie prościej zainstalować apkę spełniającą życzenia ;-)

Pozdr-
-Rowerex

rmikke

Może troszeczkę, ale mam wrażenie że mnie opacznie zrozumiałeś...

_Master_

W dniu 2023-10-18 o 22:28, rmikke pisze:
> Może troszeczkę, ale mam wrażenie że mnie opacznie zrozumiałeś...

Chcę tylko wiedzieć czy jest taka dyrektywa.

Jak jest to się scyzoryk otwiera na sam tytuł.

rmikke

On Thursday, 19 October 2023 at 09:00:36 UTC+2, _Master_ wrote:
> Chcę tylko wiedzieć czy jest taka dyrektywa.

W sensie że Gugiel Cię opuścił?

Olivander

Spec: Radio frequency/protocol: 24 GHz @ 12 dBm nominal/2.4 GHz @ 4 dBm nominal

niby niedużo i można domniemywać, że wożenie radioźródła miedzy nogami nie jest bardziej szkodliwe niż wożenie np. dwóch komórek na pośladkach, oplatanie roweru siecią bezprzewodowych gadżetów połączonych blootooth, czy choćby wdychanie spalin, ale to "i śmiesznie i strasznie"