Jakie lampki LED na dynamo?

Jacek Marcin Jaworski

Feb 2, 2024, 2:08:24 PMFeb 2
Dobry wieczór!

Nie jestem w temacie dlatego pomyślałem, że spytam na tej grupie.

Chcę założyć lampki LED na śruby takie jak do dynama (jednak zasilać
chcę je sprytnym tel.). Z tymi lampkami chodzi mi o to by je włączać gdy
się nie wyrobię przed zmrokiem i żeby mandatu mi nie wlepili.
Mój budżet to ok 300zł: 200zł. przód i 100zł. tył.
Wymaganie jest jednak takie by były mocowane na śruby by nie trzeba było
ich pilnować, ani demontować i żeby nie można ich było łatwo ukraść.

Dzięki i spokojnego wieczoru!
Jacek Marcin Jaworski

rmikke

Feb 2, 2024, 6:32:32 PMFeb 2
Po licznych kombinacjach, na niemanie mandatu noszę migadełka z Decathlona (aktualnie sprzedają takie, co umieją świecić zarówno na biało, jak i na czerwono). Maleńkie toto, w każdej kieszeni zmieszczę dwa.

Jan Cytawa

Feb 4, 2024, 6:36:42 PMFeb 4
rmikke <spam...@mailinator.com> Wrote in message:r
> [...]

Decathlona (aktualnie sprzedają takie, co umieją świecić zarówno
na biało, jak i na czerwono). Maleńkie toto, w każdej kieszeni

No właśnie.Takie świecidełka zadziwiająco dobrze świecą. Kupiłem
ich kiedyś kilka sztuk i przyczepiam gdzie się tylko da. Jakoś do
tej pory nikt mi nie ukradł. Na dłuższe święcenie do przodu
zakładam czasem latarkę z mocną diodą na akumulatory 18 650. Taka
niezła latarka kosztuje kilkanaście zł.

Jan Cytawa

----Android NewsGroup Reader----

Jan Cytawa

Feb 8, 2024, 4:41:44 AMFeb 8

Jan Cytawa

Feb 8, 2024, 4:50:00 AMFeb 8
rmikke <spam...@mailinator.com>

[...]

Też kupiłem świecidełka z mocną diodą i przyczepiam gdzie się da.
Gdy potrzebuję mocnego światła do przodu to przyczepiam latarkę na
akumulator 18650

Jan Cytawa