Kask po raz n-ty

PeJot

_Master_

W dniu sobota-09-lipca-2022 o 19:03, PeJot pisze:
> https://demotywatory.pl/5144724/Rowerzysta-organoleptycznie-bada-twardosc-pojazdu

Ci w obcisłych stanowczo powinni mieć obowiązek zakładania kasku al nie
takiego gówna. Normalnego motocyklowego ;-=)

Oni są jak kierowcy BMW. Wczoraj widziałem kolejny wypadek.

PeJot

W dniu 2022-07-10 o 10:33, _Master_ pisze:

> Ci w obcisłych stanowczo powinni mieć obowiązek zakładania kasku al nie
> takiego gówna. Normalnego motocyklowego ;-=)

Prawdopodobnie kask moto zdeflorowałby karoserię auta :)

borsuk

W dniu 2022-07-10 o 10:33, _Master_ pisze:
Oglądałeś Tour de France? :)

Ta scenka wygląda na zainscenizowaną. Czego to ludzie nie zrobią, aby
klikalność wzrosła.

--
moja strona z fotozagadkami górskimi: http://borsukk.vxm.pl/

_Master_

W dniu niedziela-10-lipca-2022 o 16:02, borsuk pisze:

> Oglądałeś Tour de France? :)
>
> Ta scenka wygląda na zainscenizowaną. Czego to ludzie nie zrobią, aby
> klikalność wzrosła.

Ale problem pędzących obcisłych pędzących strzał bez oświetlenia NADAL
ISTNIEJE ;-)

rmikke

On Sunday, 10 July 2022 at 16:02:31 UTC+2, borsuk wrote:

> Oglądałeś Tour de France? :)
>
> Ta scenka wygląda na zainscenizowaną. Czego to ludzie nie zrobią, aby
> klikalność wzrosła.

Eee, niekoniecznie. Parę lat temu latał filmik z UK, z kamery zamontowanej z tyłu samochodu. Rowerzysta jechał, jechał, jechał, patrząc pod koła... i też walnął w tył samochodu.

cyklista

W dniu 2022-07-10 o 10:33, _Master_ pisze:
Dlaczego uważasz jego kask za gówno? Uderzył głową, nie stracił
przytomności, nie upadł, więc raczej kask spełnił swoją rolę?

_Master_

W dniu poniedziałek-11-lipca-2022 o 10:18, cyklista pisze:
> nie upadł, więc raczej kask spełnił swoją rolę?

Aby jeszcze bardzie ochronić jego życie trzeba czegoś lepszego. Wszak
prędkości coraz większe a lajkra stawia coraz mniejsze opory powietrza ;-)

Olivander

czyli gdyby Bjorg Lambrechy nosił kask, to by przeżył upadek?
a nie, czekaj, wyczynowcy mają przymus jazdy w kaskach, inaczej nie są dopuszczani.

nie jestem przeciwko kaskom. sam często noszę. ale kask to nie panaceum, a prawny przymus kasku to promocja absurdów. i tak wielu buców jeździ samochodem na siłownię by tam jeździć na rowerku stacjonarnym

cyklista

W dniu 2022-07-13 o 14:03, Olivander pisze:

> nie jestem przeciwko kaskom. sam często noszę. ale kask to nie panaceum, a prawny przymus kasku to promocja absurdów. i tak wielu buców jeździ samochodem na siłownię by tam jeździć na rowerku stacjonarnym

w jaki sposób prawny nakaz kasków powoduje jazdę na siłownie samochodem
żeby jeździć tam rowerem?

Olivander

nie wkładaj mi w usta czegoś, czego nie powiedziałem, bo to niehigienicznie

A. stan obecny - buce i "spinning"
B. stan gdy przymus - rowerzyści bez kasku ulegają ściganiu i karaniu;
nawet nie buce rezygnują z jazdy po bułki rowerem, bo to upierdliwe,
C. tak jak twoje pytanie

JDX

On 10.07.2022 16:02, borsuk wrote:
[...]
> Ta scenka wygląda na zainscenizowaną. Czego to ludzie nie zrobią, aby
> klikalność wzrosła.
No nie wiem. Lajkrowcy to powszechna patologia – dla nich PoRD i zdrowy
rozsądek nie istnieje. Są gorsi od babć i dziadków na rowerach.

rowerex rowerex

Ba! Znam rowerzystów często wożących rowery samochodem na tereny
bardziej pagórkowate lub górskie, przy czym kierując samochodami mają już
na sobie rowerową lajkrę, aby nie musieć się przebierać (ew. przebierają się
dopiero na drogę powrotną, np. gdy się lajkra uciapie błotem)...

Więc wyobraź sobie Lajkrowca w samochodzie! Jednym słowem: ZGROZA!!

;-)

Pozdr-
-Rowerex

Desoft

W dniu 2022-07-16 o 18:27, JDX pisze:
Właśnie wczoraj miałem drugi wypadek na ścieżce rowerowej.
Drugi raz przeleciałem przez maskę samochodu.
Ścieżki rowerowe to debilizm.

--
Desoft

PeJot

W dniu 2022-07-17 o 15:09, Desoft pisze:

> Ścieżki rowerowe to debilizm.

Bo *usypiają* czujność rowerzysty ?

Desoft

W dniu 2022-07-17 o 20:30, PeJot pisze:

> Bo *usypiają* czujność rowerzysty ?

Bo są projektowane przez debili?

_Master_

W dniu niedziela-17-lipca-2022 o 21:36, Desoft pisze:
> Bo są projektowane przez debili?

Dla takich jak Ty co nie rozglądają się na boki i nie przestrzegają
zasady ograniczonego zaufania? ;-)

A widzisz jak to miło opierdalać karka w blachosmrodzie że nie zauważył
że mógł przewidzieć zapierdalacza obok babci z wnukami która pełzła
przez zebrę?

Fajnie? ;-)

W mieście po ścieżce? Przelecieć przez maskę? Przyznaj się ile miałeś na
liczniku? TY BANDYTO? ;-)

I to jeszcze recydywista ;-)

Olivander

poniedziałek, 18 lipca 2022 o 15:29:39 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> TY BANDYTO? ;-)
Kiedyś tu opisałem, jak na drodze rowerowej w Gdyni Orłowie, na składaku
Wigry, zmęczony jak pies po dniu w pracy, plus nocny dyżur, plus dzień w pracy,
zostałem staranowany przez babeczkę w czerwonej Hondzie, wyjeżdżającą
ze stacji paliw. Na szczęście na składaczku-damce łatwo podnieść nogi i
chronić kości przed uderzeniem, ale choć przetoczyłem się po masce jej
samochodu, a rower chrupał pod kołami samochodu, babka wciąż miała
główkę w lewo, wypatrując samochodów, mimo hałasu zgniatanego
składaka i moich ochrypłych wrzasków. Jak szybko mogłem jechać? Dziesięć,
piętnaście na godzinę? Też mnie nazwiesz bandytą i recydywą? Łatwo ci to przychodzi...

Chyba też powinieneś spytać kogoś o co chodzi w zasadzie ograniczonego
zaufania, bo widać, że ją pojmujesz totalnie naopak. Przykre.

ąćęłńóśźż

Jeździsz po ścieżkach samochodem?

-----

Desoft

W dniu 2022-07-21 o 07:40, ąćęłńóśźż pisze:
Taa, jechałem samochodem po ścieżce, wjechałem w rower, aż wyleciałem
przez przednią szybę...

Temat zaczął się od wyśmiewania tych z lycrą.. wygląda na to, że nie z
tych trzeba się śmiać.

PeJot

W dniu 2022-07-21 o 15:51, Desoft pisze:

> Taa, jechałem samochodem po ścieżce, wjechałem w rower, aż wyleciałem
> przez przednią szybę...
>
> Temat zaczął się od wyśmiewania tych z lycrą.. wygląda na to, że nie z
> tych trzeba się śmiać.

No a z kogo można/trzeba się śmiać ?