[WRO] poranne ptaszki

click

jak ktos ma ochote na poranna jazde (na razie spoko), to zapraszam
start w okolicach 6:00, w okolicach mostu Trzebnickiego i walami na
Czernice (znaczy w strone Czernicy, bo jeszcze nie osiagam predkosci
przelotowych umozliwiajacych pokonanie 50 km ponizej 2 godzin).
--
c l i c k 'n' r i d e | *UWAGA: nisko przelatujace kamienie*
www.speed4fun.org

Łysolec

to click_...@psychop.op.pl
hahaha
ranne ptaszki...
hahaha
o 6 to już się pracuje.....
pozdr

click

Łysolec napisał(a):

sa tacy, ktorzy musza tyrac od switu, a jak ktos ma 11 kart
kredytowych, to stac go na luksus chodzenia do pracy o ludzkiej porze ;P

pianagol[LUB]

Użytkownik "click" <click_...@psychop.op.pl> napisał w wiadomości

> to stac go na luksus chodzenia do pracy o ludzkiej porze ;P

za to rowerem jeździ o porach pogańskich - czyli o 5 rano albo 10
wieczorem...

--
zdrowya życzę,
pianagol

click

pianagol[LUB] napisał(a):
ty chyba masz jednak tylko ze 2 karty ;P

pianagol[LUB]

> ty chyba masz jednak tylko ze 2 karty ;P

heheh
gwoli ścisłości, to nie mam żadnej - kesz only...

--
zdrowya życzę,
pianagol

pianagol[LUB]

Użytkownik "click" <click_...@psychop.op.pl> napisał w wiadomości

> sa tacy, ktorzy musza tyrac od switu, a jak ktos ma 11 kart kredytowych,
> to stac go na luksus chodzenia do pracy o ludzkiej porze ;P

Hheh,
Jak ktoś ma gotówkę i stać go zapłacić od razu, to po cholerę mu karta
kredytowa?

--
zdrowya życzę,
pianagol

Bart

On 22 Maj, 09:22, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
> [...]
> Czernice (znaczy w strone Czernicy, bo jeszcze nie osiagam predkosci
> przelotowych umozliwiajacych pokonanie 50 km ponizej 2 godzin).

Oferta konkurencyjna dla ludzi z pd Wrocławia - 6.55 spotkanie na
górce Skarbowców i przez park na Oporów, dalej wałami Ślęży. W tę i z
powrotem ~21km, więc na 9 do pracy się zdąży...
Pozdrawiam
Bartek

Viciu

click napisał(a):

> [...]
> Czernice (znaczy w strone Czernicy, bo jeszcze nie osiagam predkosci
> przelotowych umozliwiajacych pokonanie 50 km ponizej 2 godzin).

a o ktorej przewidywany powrot?

Viciu

click

Viciu napisał(a):

ok 8:00
dystans dostosowany do tempa
ale raczej nie przewiduje jazdy wolniej niz 20 kph
na razie tez srednia 25 nie wchodzi w rachube
wiec lajcik

Wojciech 'Wheart' Penar (w robocie)

click pisze:

> ok 8:00
> dystans dostosowany do tempa
> ale raczej nie przewiduje jazdy wolniej niz 20 kph
> na razie tez srednia 25 nie wchodzi w rachube
> wiec lajcik

heh, godzinkę później i miałbym za kim tempo trzymać w drodze do pracy
:)

Jeździcie "środkowym" wałem czy nową ścieżką za stadionem?

Pozdrawiam
Wojtek

Viciu

click napisał(a):

> ok 8:00

no to lipa... ja musialbym skonczyc najpozniej o 7.30.

Viciu

click

Viciu napisał(a):

no dobra - ten tydzien w sumie moge sie nie nadwerezac - 45 min w
jedna 45 min w druga
jutro Trzebnicki 6:00

click

Wojciech 'Wheart' Penar (w robocie) napisał(a):

> heh, godzinkę później i miałbym za kim tempo trzymać w drodze do pracy
> :)

godzine pozniej juz jest skwar

> Jeździcie "środkowym" wałem czy nową ścieżką za stadionem?

srodkowym - ciekawsza sciezka
przy stadionie zawsze byla nuda, a teraz to juz kompletnie

Viciu

click napisał(a):

> no dobra - ten tydzien w sumie moge sie nie nadwerezac

ooo... czyli w przyszlym tygodniu podjazdy? :D

ok... bede o szostej przy moscie.

Viciu

click

Viciu napisał(a):

> ooo... czyli w przyszlym tygodniu podjazdy? :D

a postawili gdzies wyciag? ;>
zreszta nie draznij, bo sie rozmysle i zabiore czolg na jakies skakanie ;)

> ok... bede o szostej przy moscie.

przelotne opady sie szykuja

Viciu

click napisał(a):

> zreszta nie draznij, bo sie rozmysle i zabiore czolg na jakies skakanie ;)

poskakac moge... byle kamieni nie bylo :/

Viciu

Martinco

click napisał(a):

> [...]
> Czernice (znaczy w strone Czernicy, bo jeszcze nie osiagam predkosci
> przelotowych umozliwiajacych pokonanie 50 km ponizej 2 godzin).

Można prosić o kontakt na priv'a ?

Bo podany email to chyba dla zmyłki jest...

Martinco

M&C

click pisze:

> [...]
> Czernice (znaczy w strone Czernicy, bo jeszcze nie osiagam predkosci
> przelotowych umozliwiajacych pokonanie 50 km ponizej 2 godzin).

To ja proponuję trasę Leśnica - Korona start przy cpn koło kwiatonu 5:30

Chętny ktoś? Tempo spacerowe, przewidywany czas 55 min

Ctprian

--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

click

M&C napisał(a):

> To ja proponuję trasę Leśnica - Korona start przy cpn koło kwiatonu 5:30
>
> Chętny ktoś? Tempo spacerowe, przewidywany czas 55 min

a co w drodze do pracy ci sie nudzi? ;>

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

b.las

On May 22, 2:20 pm, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

> a postawili gdzies wyciag? ;>
> zreszta nie draznij, bo sie rozmysle i zabiore czolg na jakies skakanie ;)

> przelotne opady sie szykuja

Ok to ja też będe.
Opady w sumie mogą być, jeszcze rowerka nie umyłem po maratonie, to
będzie
jak znalazł.

pozdr
--
blas
http://www.bikestats.pl/?work=wycieczki-rowerowe-tagi - chmurka

click

b.las napisał(a):

> Ok to ja też będe.
> Opady w sumie mogą być, jeszcze rowerka nie umyłem po maratonie, to
> będzie
> jak znalazł.

no, to jeszcze nie wstane i bedzie deja vu ;)
bede, bede

b.las

M&C

click pisze:

> a co w drodze do pracy ci sie nudzi? ;>

Noo, staram się jeździć optymalną trasą. Zaczynam już pamiętać wszystkie
dziury.

Cyprian

M&C

b.las pisze:

> Ok to ja też będe.
> Opady w sumie mogą być, jeszcze rowerka nie umyłem po maratonie, to
> będzie
> jak znalazł.

Po którym?

b.las

b.las

> a postawili gdzies wyciag? ;>
> zreszta nie draznij, bo sie rozmysle i zabiore czolg na jakies skakanie ;)

> przelotne opady sie szykuja

Ok to ja też będe.

click

b.las napisał(a):
[ciach]
przestan juz pisac, bo nie wstaniesz ;P

b.las

Nie nabijaj się, już jade;P
gugiel sie popsuł...

--
blas
http://www.bikestats.pl

b.las

On May 22, 11:12 pm, M&C <cyprian30CI...@CIACHCIACHinteria.pl> wrote:

> Po którym?

Oczywiście po ostatnim, czyli po niedzielnym we Wro, czyli...10 dni
temu;p

pozdr
--
blas
http://www.bikestats.pl

click

b.las napisał(a):

> Nie nabijaj się, już jade;P
> gugiel sie popsuł...

no i dojechales?
bo ja tylko rzycilem wzrok za szybe...
;)

b.las

On May 22, 10:52 pm, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

> no, to jeszcze nie wstane i bedzie deja vu ;)
> bede, bede

Ja właśnie wróciłem, a Wy(kto?)?
Przeczytałem jeszcze raz wątek...uważnie i tu chyba nastąpił jakiś
misunderstanding...

;>
--
blas
http://www.bikestats.pl - kręci 150 bikerek i bikerów dziennie

b.las

On May 23, 9:02 am, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

> no i dojechales?
> bo ja tylko rzycilem wzrok za szybe...
> ;)

coo zaaaa...;P
To ja wstaję 2 min przed budzikiem, ładnie się zbieram...
Już myślałem że pomyliłem mosty..
Spotkałem tylko jednego precla jadącego do pracy(zapomniałem imienia)

Oczywiście oprócz połowy rowerowego wrocka pracującego - znaczy
zrobiłem przegląd rowerów.
Trochę tam czakałem :P

Jak jedziesz jutro to daj znać i wyślij mi info na priv z nr, zebym
nie musiał czekać w razie co.
;>

pozdr
--
blas
http://www.bikestats.pl - dajecie rade!

click

> [...]
> Spotkałem tylko jednego precla jadącego do pracy(zapomniałem imienia)
>
> Oczywiście oprócz połowy rowerowego wrocka pracującego - znaczy

no sory, tak juz mam
sprawdz co googiel wyrzuca 30 lipca 2002 ;)

> Jak jedziesz jutro to daj znać i wyślij mi info na priv z nr, zebym
> nie musiał czekać w razie co.
> ;>

oks
choc jak widzisz krople na szybie to znaczy, ze ja przewracam sie na
drugi bok

b.las

On May 23, 9:20 am, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

> [...]
>
> oks
> choc jak widzisz krople na szybie to znaczy, ze ja przewracam sie na

Jaaaakie krople, nieprawda!
No chyba że z czoła - to się zgodzę.
;p

pozdr
--
blas
http://blase.bikestats.pl - RJnO

Wojciech 'Wheart' Penar

M&C napisał(a):

> Noo, staram się jeździć optymalną trasą. Zaczynam już pamiętać wszystkie
> dziury.

Moja "optymalna" trasa z Karłowic na Grunwald wiedzie przez Opatowice :>
Zależmie od wariantu o 100-200% dłuższa od najkrótszej jaką udało się
wytyczyć ;)

Może ktoś jeszcze z rejonu szeroko rozumianych Karłowic jeździ
w kierunku Politechniki i może sobie pozwolić na wycieczkę krajoznawczą
w drodze do pracy?

Pozdrawiam
Wojtek

M&C

Wojciech 'Wheart' Penar pisze:

> Moja "optymalna" trasa z Karłowic na Grunwald wiedzie przez Opatowice :>
> Zależmie od wariantu o 100-200% dłuższa od najkrótszej jaką udało się
> wytyczyć ;)

Ze względu na charakter pracy i odległość nastawiam się na najkrótszy
czas przejazdu.
Pozdrowienia dla Błażeja przy okazji.

b.las

On May 23, 5:31 pm, M&C <cyprian30CI...@CIACHCIACHinteria.pl> wrote:

> Ze względu na charakter pracy i odległość nastawiam się na najkrótszy
> czas przejazdu.
> Pozdrowienia dla Błażeja przy okazji.

Dzięki Cyprian, jak widzisz nie doczekałem się. Chyba przyznasz, że
nie padało?
A clicken się wymiguje kroplami, chyba do oczu ;p

pozdr
--
blas
http://www.bikestats.pl

b.las

b.las

b.las

M&C

b.las pisze:

> Dzięki Cyprian, jak widzisz nie doczekałem się. Chyba przyznasz, że
> nie padało?
> A clicken się wymiguje kroplami, chyba do oczu ;p

Nawet kałuż było mało, tylko na wysokości Stabłowice/Żerniki Nowe. Burza
nie wyszła. Temperatura też ok, szesnaście stopni jest w sam raz.

Cyprian

PS Piszesz przez googla? Zrób przerwę na kilka dni, jakąś
awarię/przebudowę mają.

click

b.las napisał(a):

> Dzięki Cyprian, jak widzisz nie doczekałem się. Chyba przyznasz, że
> nie padało?

o 5.20 padalo - wiem co mowie bo mi na "sufit" leci

> A clicken się wymiguje kroplami, chyba do oczu ;p

sam jestes clicken ;)
nie narzekaj - wyrwales sie z domu na rower
jutro chyba jednak nie dam rady, cos mnie powoli rozklada grypka

b.las

On May 23, 10:15 pm, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

> o 5.20 padalo - wiem co mowie bo mi na "sufit" leci

> sam jestes clicken ;)
> nie narzekaj - wyrwales sie z domu na rower
> jutro chyba jednak nie dam rady, cos mnie powoli rozklada grypka

Uwaga piszę, postaram się jednego posta zapodać;p
Nie no, nie narzekam, przedrzeźniam się tylko.
clicken to skrót od klikenrajd;)
czy kroplenotrajd, czy jakoś tak.