Czy ktoś używa Software Defined Radio do odbioru danych z czujników pogodowych

a a

Czy ktoś używa Software Defined Radio do odbioru danych z czujników pogodowych

Czujniki radiowe od stacji pogodowej, zewnętrzne.

Celem odbiór danych przez SDR i przetwarzanie, robienie wykresów.

Jest projekt w Pythonie

Gdzie znależć krótkofalowców używających Software Defined Radio ?

Jacek Radzikowski

On 2/23/23 10:03, a a wrote:
> Czy ktoś używa Software Defined Radio do odbioru danych z czujników pogodowych
>
> Czujniki radiowe od stacji pogodowej, zewnętrzne.
>
> Celem odbiór danych przez SDR i przetwarzanie, robienie wykresów.

Ja używam. Odbiór przez rtl_433, wysyłane przez mqtt to programu
logujacego który zapisuje dane w influxdb. Porządnych wykresów jeszcze
nie mam, ale w planach mam zrobienie w grafanie, a na razie korzystam z
prostych wykresów robionych przez influxdb. Baza tez loguje dane z
innych czujników, jak kurz, czy poziom CO2, ale to juz nie przez rtl433.
A co konkretnie cię interesuje?

Jacek.