Do oddania RiK, Re, KP

Zbynek Ltd.

Elo

Czyszczenie szaf...

Archiwalne numery:
Radioamator i Krótkofalowiec, lata 70
Radioelektronik, lata 80
Krótkofalowiec Polski, lata 90
Monitor lub Biuletyn PZK, lata 90
Hi Fi Audio Video, lata 80

Będzie ze 150 egzemplarzy. Niektóre roczniki sporadyczne, niektóre
kompletne.

Skoro do oddania, to nie sprzedaję. Płacisz tylko za koszt wysyłki.
Parę ładnych kilo jest :-)
Dla klubów pierwszeństwo.
Czekam na oferty do 31.grudnia.

Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Arnold Ziffel

Przekazać info dalej (na fb)? Tam się prędzej ktoś znajdzie niż na
zapomnianym przez świat Usenecie...

--
Siedzą dwie świnie przy korycie i żrą. Nagle jednej się odbiło i
zerzygała się do koryta. Na to druga:

Zbynek Ltd.

Arnold Ziffel napisał(a) :

> Przekazać info dalej (na fb)? Tam się prędzej ktoś znajdzie niż na
> zapomnianym przez świat Usenecie...

Jeśli byłbyś taki dobry, to poproszę. Z tym, że kontakt na powyższy
mail. Nie mam FB.

Arnold Ziffel

> Jeśli byłbyś taki dobry, to poproszę. Z tym, że kontakt na powyższy
> mail. Nie mam FB.

Jasne -- wrzuciłem. Szkoda żeby się zmarnowały. Sam bym przygarnął, ale
walczę ze zbieractwem -- mam całą szafę magazynów, do których pewnie i tak
nigdy nie wrócę i też przyjdzie czas, żeby je komuś oddać...

--
Mówi zięć do teściowej:
- Gdzie mama jedzie?