Potrzebna pomoc na powrót domu

fmar...@gmail.com

PawelPoznan

W dniu 13.02.2023 o 11:46, fmar...@gmail.com pisze:
> https://zrzutka.pl/cgknba?utm_medium=social&utm_source=whatsapp&utm_campaign=sharing_button

Zrzutka jak najbardziej zasadna,
mam tylko pytanie gdzie był ubezpieczony i na jaką kwotę?

Pozdrawiam
PawelPoznan

Mateusz Lubecki

Na FB, na grupie Paraotniarstwo (tej największej) jest teraz prowadzona
dyskusja na temat ubezpieczeń na podróże wewnątrz i poza EU. Na pgforum
było wspomniane, że miał PSP ale niewiadomo do konca który wariant.
Zostało tylko zdemonetowane, że nie najwyższy. Więcej informacji brak.

// ML

PawelPoznan

W dniu 14.02.2023 o 07:26, Mateusz Lubecki pisze:
Szkoda że nie ma więcej info bo mogło by to się przydać wszystkim,
jaką polisę brać (czyt. jakiej firmy) i na jakie kwoty KL itd.
ewentualnie którą firmę omijać.
Ja osobiście jadąc choćby nawet tak blisko jak Javorovy czy tym podobne
biorę na te kilka dni max rozszerzone ubezpieczenie KL itd.
Jak mnie stać na latanie poza granicami kraju czy tym bardziej UE
musi mnie być stać na takie ubezpieczenie które nie spowoduje powyższych
problemów, inaczej nie jadę.
Nie podejrzewam że ktoś kogo stać na latanie poza granicami świadomie
nie bierze takiej polisy jaką powinien posiadać, dlatego nauczony
doświadczeniem polecam jednak czytać dokładnie co ona zawiera.
Wyjazd najczęściej jest planowany wcześniej, więc warto przed nim
poświęcić trochę czasu i zapoznać się z OWU tym bardziej jeśli nie znamy
zawartych tam warunków, brokerzy często sami nie wiedzą co sprzedają,
dla nich liczy się sprzedanie polisy a później dowiadujemy się o takich
przypadkach.

Pozdrawiam
PawelPoznan

Przemysław Wiatr

wtorek, 14 lutego 2023 o 16:14:21 UTC+1 PawelPoznan napisał(a):

> Szkoda że nie ma więcej info bo mogło by to się przydać wszystkim,
> jaką polisę brać (czyt. jakiej firmy) i na jakie kwoty KL itd.
> ewentualnie którą firmę omijać.
tak jak opisałem na FB miałem dokładnie taką samą sytuację również w KOLUMBI MIAŁEM UBEZPIECZENIE Generali na 1 milion złotych KL i Akcji poszukiwawczo ratowniczej tak jak nasz obecny kolega 3 kręgi /w pył/ ale bez przerwania lub ucisku rdzenia. Po długich godzinach spędzonych przez mega agentkę Generali moją rodzinę oraz Karolinę Kocięcką /biegły język hiszpański/ udało się wrócić do Kraju w Asyście ratownika medycznego Rafała Kulpoka ze śląska i w szpitalu Żywieckim przeprowadzić operację zespalającą 3 kręgi 1 wybuchowo i 2 złamane. Całość akcji zagranicznej łącznie z transportem lotniczym w asyście ratownika bez operacji która była wykonana w ramach nfz kosztowała prawie 700.000 tysięcy więc warto się ubezpieczać nie u pseudo agenta lub też firmy ubezpieczeniowej a w sprawdzonych agencjach ubezpieczeniowych które Działają tak jak należy ?no może poza obsługą językową bo firmy mają wszystkie dokumenty w standardzie po Angielsku a w kraju Krajach/takim jak Kolumbia /Ameryka Południowa/ był tylko jeden lekarz który znał ten język bo studiował w USA

PawelPoznan

W dniu 17.02.2023 o 22:25, Przemysław Wiatr pisze:
Krótko , zwięźle i na temat.
Właśnie takie informacje są bardzo ważne.

Pozdrawiam
PawelPoznan

fmar...@gmail.com