Paralotnia rozerwała się na pół (film)

daniel...@wp.pl

adamparagliding

W dniu niedziela, 8 lutego 2015 02:07:17 UTC+1 użytkownik daniel...@wp.pl napisał:
> http://sensacje.wp.tv/i,Chwile-grozy-na-paralotni,mid,1642210,index.html#m1642210

Jak się szuka guza, to nie trudno go znależć :)

Maciej Rotowski

Warto zauważyć, że rozerwała się pod wpływem silnego podmuchu wiatru ;)

Dawid

W dniu 2015-02-08 o 03:19, Maciej Rotowski pisze:
dobrze tez, ze instruktor byl doswiadczony i dzieki temu udalo mu sie
uruchomic RSS

grzeschicago

Jaki podmuch to dwa MISIE słusznej wagi +spirala i stara szmata nie wytrzymała, tam spirale kreca w każdym locie .Dobrze ze wpadli do wody na tym zapasie , w innym przypadku nie bylo by tak z happy end em .
Pozdrawiam Grzegorz

gi...@wp.pl

No to turysta zaliczył gratisowo skok na "pieczrce" w zasadzie na tandemowej.

Maciej Rotowski

W dniu niedziela, 8 lutego 2015 13:21:14 UTC+1 użytkownik grzeschicago napisał:
> Jaki podmuch to dwa MISIE słusznej wagi +spirala i stara szmata nie wytrzymała, tam spirale kreca w każdym locie .Dobrze ze wpadli do wody na tym zapasie , w innym przypadku nie bylo by tak z happy end em .
> [...]

Na pewno? Myślę, że to jednak ten podmuch. Potem przecież spadali kilka sekund w locie spiralnym.

Zbigniew Gotkiewicz

Na pewno? Myślę, że to jednak ten podmuch. Potem przecież spadali kilka sekund w locie spiralnym.

Jeden podmuch by nie wystarczył. To musiały być wiatry. Przyjrzyj się pasażerowi. Te wiatry to pewnie jego sprawka.

Zbyszek Gotkiewicz

Jarek Jx TryFly.pl

Hahahahahaha Zbyszek więcej tolerancji ;)

szybkibzykacz

Ciekawe czy instruktor skasowal go jak za siva?

Ps: Turysta nie zaliczyl skoku na pieczarce tylko na trzech pieczarkach :)

Adam Grzech

Z pewnością. To nie spirala tylko wejście do tumblingu. Zobaczcue gdzie jest horyzont. Za takie atrakcje kasują kilkakrotnie drożej niż za zwykle tandemowąnie i nie jest to pierwszy filmik w sieci gdzie tandem nie przetrwał.

R.A.K.

W 31 sekundzie widać urwane linki dopiero potem skrzydło się rozpada.
Chyba jednak coś z wagą musiało być na rzeczy.

lucjanstg

Hehe dobre! Ciekawe kto jest autorem tej narracji ? Filmik tu juz był z 2 razy to pewnie ktoś z "naszych" się nudził. Swoją drogą słabe te paralotnie robią...