Kupie Skrzydło ENA , ENB

grzesi...@gmail.com

Kupie skrzydełko ENA, ENB klasy Tequila, Buzz, Atlas. Wylatane mam okolo 50h. Interesuja mnie rozmiary 70...95 lub 80..100 lub max 105. Skrzydło max 5 letnie. Info na priva.

grzesi...@gmail.com

środa, 6 lipca 2022 o 10:52:01 UTC+2 grzesi...@gmail.com napisał(a):
> Kupie skrzydełko ENA, ENB klasy Tequila, Buzz, Atlas. Wylatane mam okolo 50h. Interesuja mnie rozmiary 70...95 lub 80..100 lub max 105. Skrzydło max 5 letnie. Info na priva.
ktoś cos?

maria_elisabeth schaeffler022

Cześć,

Nazywam się Maria Elisabeth, niemiecka bizneswoman, inwestorka i po tym, jak straciłam męża w szpitalnym łóżku, kazał mi przekazać 1.000.000 euro dobrej osobie takiej jak ty. Oddałam 35 procent mojego osobistego majątku na cele charytatywne. Zobowiązałem się również przekazać resztę 35% osobom indywidualnym w tym roku 2022. Postanowiłem przekazać Ci 1 000 000,00 euro. Jeśli jesteś zainteresowany moją darowizną, skontaktuj się ze mną, aby uzyskać więcej informacji.

Możesz również przeczytać więcej o mnie z poniższego linku

Możesz zobaczyć tutaj: https://en.wikipedia.org/wiki/Maria-Elisabeth_Schaeffler

Z poważaniem,
Pani Marii Elżbiecie,
Przewodniczący