Spam.Sprzedam nie używane skrzydło BGD Base 2 75-95

Darek L.

maria_elisabeth schaeffler022

Cześć,

Nazywam się Maria Elisabeth, niemiecka bizneswoman, inwestorka i po tym, jak straciłam męża w szpitalnym łóżku, kazał mi przekazać 1.000.000 euro dobrej osobie takiej jak ty. Oddałam 35 procent mojego osobistego majątku na cele charytatywne. Zobowiązałem się również przekazać resztę 35% osobom indywidualnym w tym roku 2022. Postanowiłem przekazać Ci 1 000 000,00 euro. Jeśli jesteś zainteresowany moją darowizną, skontaktuj się ze mną, aby uzyskać więcej informacji.

Możesz również przeczytać więcej o mnie z poniższego linku

Możesz zobaczyć tutaj: https://en.wikipedia.org/wiki/Maria-Elisabeth_Schaeffler

Z poważaniem,
Pani Marii Elżbiecie,
Przewodniczący
Sieć supermarketów.

Darek L.

czwartek, 14 lipca 2022 o 10:20:35 UTC+2 Darek L. napisał(a):
> Szczegłoły pod linkiem https://www.pgforum.pl/viewtopic.php?f=25&t=4882
up