CHMIELOTY 2023

Mecenas

Witam serdecznie
Za miesiąc jak pogoda nam nie spłata figla, będziemy już dwunasty raz organizować kolejną edycję CHMIELOTÓW ale bez względu na pogodę przygotowujemy taki fajny gadżet na 2023 rok a mowa tu o ściennym kalendarzu formatu A1 oczywiście z motywem paralotniowym. Część kwoty ze sprzedaży będziemy chcieli przeznaczyć na Fundusz Wspierania Rehabilitacji Paralotniarzy.
Jeżeli ktoś chciałby dorzucić się do produkcji tego kalendarza jako sponsor to zapraszamy do kontaktu, ponadto na kalendarzu możemy umieścić paralotniowe imprezy na 2023 rok zupełnie nie zobowiązująco więc jeśli ktoś to czyta a jest organizatorem pikniku bądź jakiejś imprezy lotniczo-podobnej to również zapraszamy do kontaktu. Edycja kalendarza będzie limitowana ale zastanawiamy się również nad opcją rożnych zdjęć.

Pozdrawiam i do miłego
Mecenas :)

Mecenas

Mecenas

Dopiero dzisiaj zobaczyłem jaką gafę palnąłem wpisując w temacie posta przyszły rok, ale nie o tym chciałem napisać. Generalnie to chciałem podziękować wszystkim uczestnikom tegorocznych Chmielotów
przede wszystkim za to że Wam się chciało przyjechać i gonić tyle kilometrów, za wzorową postawę, za brak wygłupów nad startowiskiem :) no i że nie było żadnych incydentów. Czy Wam się podobało to już nie mi to oceniać w sumie możecie napisać w tym poście co było niedopracowane a co fajne a czego brakowało to tak na przyszłość żeby nie było niespodzianek :)
Przy okazji ciekawskich zapraszam do lektury Chmieloty oczami organizatora https://chmieloty.pilotppg.pl/aktualnosci/207-chmieloty-oczami-organizatora
i do obejrzenia fajnego filmu produkcji Igora też na temat Chmielotów https://chmieloty.pilotppg.pl/aktualnosci/227-wszystko-o-chmielotach-jak-to-sie-zaczelo-i-jak-rozwijaly-sie-na-przestrzeni-dekady

a mi pozostaje Was pozdrowić i do miłego
Mecenas :)