Regulacja Delorto VHST w Thor 303

Janusz Janusz

Może nie warto otwartych drzwi wyłamywać stąd pytanie. Śruba od składu mieszanki niskich obrotów , ta na śrubokręt reguluje wypływ paliwa czy powietrza. Od tego zależy kierunek kręcenia przy regulacji. Nie chcę rozbierać niepotrzebnie żeby sprawdzić a manuala nie mogę znaleźć. Mam wersje lekko odprężoną Thora 303 z nową głowicą.
Z góry dziękuje.
pozdro Janusz

Krzysztof Bartnik

Ta mała na śrubokręt to jest paliwowa skręcając zamykasz dopływ. Oryginalnie jest w polini odkręcona do 1,5 obrotu. Ta duża ze sprężyną jest od jałowych obrotów.

Adam Górski

Witam jak ustawiłeś swój gażnik w Thorze 303 , ile obrotów mała a ile duża śruba Pozdrawiam Adsam