Vittorazi cosmos 300

Para-Riders

Czy ktoś lata już na tym silniku ? Jaka wasza opinia . Plusy i minusy .

lojak

piątek, 10 września 2021 o 19:10:35 UTC+2 artursz...@wp.pl napisał(a):
> Czy ktoś lata już na tym silniku ? Jaka wasza opinia . Plusy i minusy .

miałem na plecach, nie latałem, waga raczej tylko na trajki, 37 kg pusty napęd z zabiegami odchudzenia, pcha to prawie jak Thor 250, wg liczb i obliczeń słabiej od 250-tki

Pozdrawiam Lojak

Para-Riders

No właśnie zastanawiałem się żeby go na plecy dać . Ale trochę ciężki . Dzięki za info 👍

Bartosz Szewczyk

Tyle co zatankowana WSK ...Tylko moc inna :-D

lojak

piątek, 17 września 2021 o 18:04:03 UTC+2 artursz...@wp.pl napisał(a):
> No właśnie zastanawiałem się żeby go na plecy dać . Ale trochę ciężki . Dzięki za info 👍

Szkoda pleców, nie ta moc na tą wagę

Pozdrawiam Lojak