Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Pomóżcie upamiętnić polskiego pilota

瀏覽次數:524 次
跳到第一則未讀訊息

kum

未讀,
2017年9月20日 清晨6:34:422017/9/20
收件者:
Uwaga! Prośba o wsparcie inicjatywy... Brytyjczycy, tak, tak Ci sami, którzy odmówili naszym żołnierzom udziału w Paradzie Zwycięstwa, bo Stalin stroszył wąsa, robią plebiscyt na pilota Spitfire, który ma być upamiętniony w muzeum.

W konkursie jest Polak, Franciszek Kornicki, odznaczony trzykrotnie Krzyżem Walecznych oraz Krzyżem Srebrnym Virtuti Militari. Ostatni żyjący polski pilot walczący w Bitwie o Anglię.

Przypomnijmy im, że "nigdy tak wielu, nie zawdzięczało tak wiele, tak niewielu".

Co robić?

1. Wchodzimy na podaną stronę
2. Znajdujemy zdjęcie Pana Franiszka
3. Klikamy głos

Pomóżcie upamiętnić polskiego bohatera.

http://www.telegraph.co.uk/men/thinking-man/britons-raf-needs-have-say-vote-forthe-peoples-spitfire-pilot/

Winger

未讀,
2017年9月20日 清晨7:26:062017/9/20
收件者:
Bry,

On 20/09/2017 12:34, kum wrote:

> Pomóżcie upamiętnić polskiego bohatera.

Zacna inicjatywa i zacny odzew. Na naszego głosów oddanych ok. 156
tysięcy, na chwilę obecną. Drugi w rankingu pilotów ma ok 2600 głosów...
Chyba rozstrzygnięte ;-)

--
Pzdr,
Winger

paraptaszek

未讀,
2017年9月20日 上午8:55:082017/9/20
收件者:
Brawo za pamięć i czujność.

Rafal 'RAV' Miszczak

未讀,
2017年9月20日 中午12:03:152017/9/20
收件者:
Winger pisze:

> Zacna inicjatywa i zacny odzew. Na naszego głosów oddanych ok. 156
> tysięcy, na chwilę obecną. Drugi w rankingu pilotów ma ok 2600 głosów...
> Chyba rozstrzygnięte ;-)

Chyba że uznają, że z polskim pospolitym ruszeniem nie ma zabawy i
anulują wyniki. Już widziałem takie plebiscyty.

Rafal "RAV" Miszczak

Zbigniew Gotkiewicz

未讀,
2017年9月20日 中午12:11:022017/9/20
收件者:
Przynajmniej będzie można powiedzieć że szanują swoje tradycje.

voytas07

未讀,
2017年9月24日 下午3:25:312017/9/24
收件者: