Dudek Report'air

pszyndak

Koledzy latal ktoś na Dudkowym reporterze??? Jakie wrazenia??
Potrzebuje informacji czy pociagnie mi to Raket ze smigiełkiem R werenca
czy raczej odpuścić moja waga okolo 74 kg

klaz...@gmail.com

Latam na napędzie Solo z kajanem i podłym śmigłem ( wcześniej Werenc) na rozmiarze 22. Moja waga 73 kg. na odpuszczonych trymerach i pełnym speedzie 1 do 1,5 m/s wznoszenie.

Michał ST

Hej
Moja waga w ubraniu 88kg. Reporter w rozmiarze 24 (do 130kg) i do tego niewyregulowane Solo ze zbyt bogatą mieszanką (ciąg statyczny ok. 40kg) dały radę mnie unieść. Co prawda bez szału, bo 0,8m/s, a na całkowicie odpuszczonych trymerach 0,4m/s. Reporter to całkiem nośne skrzydło, identycznie Nemo 4 w rozmiarze 28 (też do 130kg PPG) tak samo budowało wysokość na tym samym napędzie. W obu przypadkach masa startowa 120kg. Myślę że bez problemu przy mniejszej masie pilota i oczywiście w mniejszym rozmiarze będzie to latać na słabszym napędzie. Fajne skrzydełko, niemal tak samo się zachowuje w starcie i lądowaniu jak Nemo 4.
Pozdrawiam MS