FESTIWALE FIATRU JEZIORANY 12-15 SIERPNIA 2022 INFORMACJE

Grupa Falco

Witamy wszystkich zainteresowanych udziałem w Festiwalach wiatru Jeziorany 2022. szczegółowe info tu:
https://www.facebook.com/events/356436656394718/?active_tab=discussion

Grupa Falco

poniedziałek, 8 sierpnia 2022 o 15:18:54 UTC+2 Grupa Falco napisał(a):
> Witamy wszystkich zainteresowanych udziałem w Festiwalach wiatru Jeziorany 2022. szczegółowe info tu:
> https://www.facebook.com/events/356436656394718/?active_tab=discussion
WAZNE!!!
Wiele osób otwiera wydarzenie na FB ' Festiwale Wiatru Jeziorany 2022" i widzi tylko informacje. trzeba przejść na zakładkę dyskusje . Tam mamy pełne info.

Grupa Falco

Rejestracja uczestników Festiwalu: Lotnisko kikity piątek 12 sierpnia godz od 15.00
Wymagane dokumenty: ŚK, ubezpieczenie oc lub oświadczenie o posiadaniu tych dokumentów na wypadek gdyby ktoś zapomniał ze sobą kwitów.
( druk oświadczenia na miejscu)
Po zapoznaniu się z traffic planem i regulaminem festiwalu,oraz złożeniem podpisu pod dokumentami można latać w ramach FW Jeziorany 2022.
Przypominamy, że strefa festiwalowa, to okrąg wokół Jezioran o promieniu 15 km. Każdy, kto chce latać w tej strefie musi najpierw zarejestrować się na lotnisku w Kikitach. W ten sposób chcemy uniknąć przypadkowych "powietrznych turystów" w strefie pokazu, stanowiących ogromne zagrożenie dla pilotów biorących udział w pokazach