Szukam dużego plecaka.

Robert_nealko

Heyka!

Tak się rozglądam za dużym plecakiem - pewnie od 150 l. wzwyż. Żeby
Woody Valley, Velvet 2 XL, kask, skrzydło, napitki i inne szpejki
weszły. Może być używana, ale w dobrym stanie. Najlepiej Warszawa lub
okolice, żeby można było fizycznie przymierzyć czy suwak się zamyka... :-)

eR :-)
--
- Droga na szczyt zawsze prowadzi pod górę. Tylko upadek nie wymaga wysiłku.
- Człowiek bez pomysłów jest jak okręt bez żagli.

Stanisław

Witam .Mam duży plecak Dudka 160 l tel 6zero9373zero79

kris

Robert_nealko

Dzięki, ale za małe :-(

Adam A

Nova Black line , 165L https://gleitschirm-optimal.de/shop/nova-rucksack-black-line/
Nowy, nieużywany , 250zl

MM

Mam naprawdę duży plecak U-Turna - nie wiem jaka pojemność, ale wchodziło mi bez problemu wszystko ( a jestem XXL) .
Mirek

Robert_nealko

Jest możliwość przymierzyć go do uprzęży - Warszawa i okolice?

W dniu 2022-01-16 o 16:35, Adam A pisze:
> Nova Black line , 165L https://gleitschirm-optimal.de/shop/nova-rucksack-black-line/
> Nowy, nieużywany , 250zl

Robert_nealko

Może podeślij jakieś fotki na priva albo tutaj...

W dniu 2022-01-16 o 16:58, MM pisze:
> Mam naprawdę duży plecak U-Turna - nie wiem jaka pojemność, ale wchodziło mi bez problemu wszystko ( a jestem XXL) .
> Mirek

MM

Zadzwoń sześć94497jeden96

Adam A

niedziela, 16 stycznia 2022 o 17:18:41 UTC+1 Robert_nealko napisał(a):
> Jest możliwość przymierzyć go do uprzęży - Warszawa i okolice?

Mogę Ci wysłać do przymiarki, velvet xl skrzydło 31m kask ze szczęką , ciuchy zmieszczą się bez problemu

Robert_nealko

Pojemność ma prawdopodobnie dobrą, tylko jest kwestia czy na szerokość
lub grubość nie będzie brakowało wymiaru, jak włożę to co potrzebuję.
Jak go chcesz przesłać i co gdyby się okazało, że jednak nie pasi?

eR :-)

W dniu 2022-01-16 o 17:57, Adam A pisze:

> Mogę Ci wysłać do przymiarki, velvet xl skrzydło 31m kask ze szczęką , ciuchy zmieszczą się bez problemu

Robert_nealko

Jeszcze nie kupiłem...

Robert_nealko

Aktualne :-)

Adam A

daj jakiś kontakt do siebie, nie da sie napisac priv

Robert_nealko

Da się, tylko trzeba przeczytać adres e-mail PRZED wysłaniem :-)

eR :-)

Adam A

nie da, nie widze żadnego adresu, to Ty napisz

Robert_nealko

W międzyczasie wyszło, że plecak raczej powinien mieć powyżej 180 l.
Także jak ktoś, coś, to dawajcie...

Robos

Mam do sprzedania BGD Rucksack wielkość L - 180l.
Jeśli Cię interesuje to pisz drfly(małpa)wppl

piotr...@gmail.com

adam.andr...@gmail.com
Nadal masz ten plecak do sprzedania? Jestem zainteresowany. Mam podobny problem, że mo uprząż ledwo wchodzi (Independence Logo Easy - ma duży protektor), a fajnie byłoby włożyć jeszcze skrzydło :) Nie sprzedajesz tego przypadkiem na Allegro Lokalnie?

Robos
Ile chcesz za tego BGD. Co prawda brzydszego plecaka jeszcze nie widziałem, ale przynajmniej pojemny.

Przemysław Wiatr

mam plecak niviuka Cargo 220 litrów używany ale sprawny 200 zł

Przemysław Wiatr

Robert_nealko

No, na priva, wczoraj Ci odpisałem, do porucznika...

eR :-)

W dniu 2022-05-11 o 08:51, Przemysław Wiatr pisze:
> [...]

Alice Walton

Moje świadectwo

Cieszę się dzisiaj, że otrzymałem pożyczkę od tej legalnej firmy po wielu latach braku finansów, a także zostałem oszukany w tym procesie, dopóki nie spotkałem tej wspaniałej Kobiety, która pomogła mi pożyczyć 53 000 $ i doradzę wszystkim poszukującym pożyczki, aby się skontaktowali tej firmy na: Do pilnej odpowiedzi bardzo dostępne E-mail: maureenh...@aol.com

Robert_nealko

Jako, że 4 czerwca (sobota) mam być w Suwałkach, na wręczaniu nagród dla
zwycięzców Motoparalotniowych Mistrzostw Polski, to w razie czego mogę
obejrzeć i przymierzyć plecak, a jakby przypasował, to zrobimy deal...

eR :-)

W dniu 2022-04-22 o 13:35, Robert_nealko pisze:
- Zadziwiające, jak wiele zachowań da się wytłumaczyć przebiegiem
dzieciństwa.

Robert_nealko

Ostatnie chwile na zaoferowanie czegoś fajnego...

eR :-)

W dniu 2022-04-22 o 13:35, Robert_nealko pisze:
- Zadziwiające, jak wiele zachowań da się wytłumaczyć przebiegiem
dzieciństwa.
- Gdy Pan Bóg chce oddzielić ziarno od plew, pozwala ludziom rozpętać wojnę.

Robert_nealko

Plecak kupiony. Temat zamknięty. :-)