Festiwal "Wibracje"w Giżach

ark

Mam taką prośbę by nie latać na małej wysokości nad festiwalem . Ja wiem to kusi i festiwalowicze machają pozytywnie rączkami ale, jeśli coś się stanie w motorku , a widziałem trajkę i wykonywane wingowery naokoło 30-50m nad głowami ,to wylądujesz na tych głowach lub namiotach . Nie chcę tu wszczynać gównoburzy po prostu tak jak broń raz do roku strzela sama tak i napędy w najmniej odpowiednim momencie się zatrzymują . Tam jest około 3tyś ludzi często z małymi dziećmi , stosowna ilość namiotów a na innych łączkach parkingi wypełnione samochodami .
Jeśli już, to pobaw się na odpowiedniej wysokości , nawet jeśli pasażer prosi o niski przelot .
Dziękuję za zrozumienie . Paralotnie widziałem w czwartek 21 lipca około 20 .