Najlepsza książka o lataniu na paralotniach przetłumaczona na wiele języków świata (polska wersja językowa)

Maciej Cieslik

Cześć.
Mikołaj niedługo. Może warto Mu pomóc 🙂
Najlepsza książka o lataniu na Świecie (przetłumaczona na kilkanaście języków).
Polską edycję miałem przyjemność wydać.
Szczegóły i zakup:
http://www.thermal-flying.pl
Pozdrawiam
Maciek Cieślik

Statler

piątek, 17 listopada 2023 o 15:42:54 UTC+1 Maciej Cieslik napisał(a):

> Polską edycję miałem przyjemność wydać.

Polską? Tytuł jakiś nie polski;(
> http://www.thermal-flying.pl

Maciej Cieslik

Jakbyś wiedział o co chodzi, to tytuł nie jest "nie polski",
tylko "kultowy" :)

Spróbuj poczytać dalej, wyjść śmiało poza tytuł....
Idź na całość ... - przerzuć jedną stronę... nie bój się iść w nieznane :)

Pozdro
Maciek

Statler

wtorek, 21 listopada 2023 o 11:09:08 UTC+1 Maciej Cieslik napisał(a):
Jak ja zacząłem latać na termice, to przypuszczam, że Ciebie jeszcze nawet nie zaplanowano:)
Co nie znaczy, że książka jest zła. Jest bardzo dobra, szczególnie dla tych co już liznęli termy ale nie bardzo wiedzą co dalej z tym robić.
Ogólnie to wkurzają mnie bezsensowne anglicyzmy używane przez zakompleksionych i niedowartościowanych "małolatów".
Pozdro
Statler

Maciej Cieslik

> Jak ja zacząłem latać na termice, to przypuszczam, że Ciebie jeszcze nawet nie zaplanowano:)
Źle przypuszczasz. Nawet Ty nie jesteś tak stary :)

> Co nie znaczy, że książka jest zła.
To - od kiedy zacząłeś latać nie może "znaczyć" czy książka jest dobra czy zła. Data Twojej inicjacji paralotniowej nie ma
żadnego wpływu na jakość tej książki.

> Ogólnie to wkurzają mnie bezsensowne anglicyzmy używane przez zakompleksionych i niedowartościowanych "małolatów".
Ok. Twój problem. Ale to nie ma związku z tą książką.
Swoją drogą zastanawiam się jak odróżniasz anglicyzmy " używane przez zakompleksionych
i niedowartościowanych "małolatów" od anglicyzmów używanych przez dowartościowanych i niezakompleksionych. :)

Pozdro
Maciek

PS Statler jak się nazywasz ?

marecki

Dwa razy próbowałem przeczytać tą książkę i odpuszczałem po kilkudziesięciu stronach (za pierwszym razem po kilku). I trzeciego podejścia chyba już nie będzie. Miałem dobre chęci, ale nie dało się. Być może oryginał jest lepszy. Tutaj co chwilę ramki, zdjęcia zaburzające tok wywodu - małe, niewiele mówiące.
No i zgadzam się, że tłumaczenie dość słabe.
Pozdro
Marek Nowacki

Statler

czwartek, 23 listopada 2023 o 17:39:11 UTC+1 Maciej Cieslik napisał(a):

> PS Statler jak się nazywasz ?
A naaaaco cieeeebieee moje naaaazwiiiiskooo? Aaaa?

Jak koniecznie chcesz jaśniej to proszę bardzo:
Sierra tango alfa tango lima echo romeo:)

Pozdro
Statler

mcie...@tlen.pl

On Thursday, November 23, 2023 at 7:41:04 PM UTC+1, marecki wrote:
> Dwa razy próbowałem przeczytać tą książkę i odpuszczałem po kilkudziesięciu stronach (za pierwszym razem po kilku). I >trzeciego podejścia chyba już nie będzie. Miałem dobre chęci, ale nie dało się.

Cóż, każdy ma prawo do swojego zdania i swojej historii. Szanuję.
A mówią do trzech razy sztuka. Szybko odpuszczasz :)

> Być może oryginał jest lepszy. Tutaj co chwilę
> ramki, zdjęcia zaburzające tok wywodu - małe, niewiele mówiące.

Fajnie, że masz zdanie. Byłoby jeszcze lepiej gdybyś dodał jakiś argument,
który je popiera, a może nawet odważyłbyś się podać przykład.

Np. napisz które "ramki" i zdjęcia zaburzają tok wywodu.
Które z nich są "niewiele mowiące". I koniecznie napisz dlaczego zaburzają, są małe
i niewiele mówiące.

> No i zgadzam się, że tłumaczenie dość słabe.

Z kim lub z czym się zgadzasz ? Bo w wątku nikt nie powiedział, że tłumaczenie jest słabe.

I skoro twierdzisz że "tłumaczenie dość słabe" to napisz dlaczego.
Jakich użyłeś kryteriów oceny ? Napisz co odróżnia tłumaczenie dobre od słabego ?

Napisać że coś jest słabe umie każdy kto umie klikać,
napisać dlaczego ....umieją nieliczni.

Pozdro
Maciek

PS Daj konkrety - przekażę zespołowi, który pracował ze mną nad tą książką. Dodam, że
oni mają ponad 20letnie doświadczenie w wydawaniu i redagowaniu książek i czasopism.

Statler

poniedziałek, 27 listopada 2023 o 15:02:21 UTC+1 mcie...@tlen.pl napisał(a):
> Cóż, każdy ma prawo do swojego zdania i swojej historii. Szanuję.

To Twoje "cóż" średnio ma się do reszty zdania;(. A jeszcze bardziej średnio do "Szanuję".

> PS Daj konkrety - przekażę zespołowi, który pracował ze mną nad tą książką.

Tak za free? Chcesz zarobić? To zainwestuj;)

>Dodam, że
> oni mają ponad 20letnie doświadczenie w wydawaniu i redagowaniu książek i czasopism.

To niech se to skonsultują z kimś, kto ma NIEPODWAŻALNĄ wiedzę w tym temacie;)

ST

Maciek C

Widzę że Marecki potrzebuje adwokata.
Tak myślałem, że w zmowie działacie :)

Statler/Marecki - spróbujcie merytorycznie się odnieść.

Pozdro

Maciek C

No.... merytorycznie to już marecki (Marek Nowacki)
ani Statler (bojący się podać swoję imię i nazwisko)
to już nie umieją ....

Szkoda.

Statler

piątek, 1 grudnia 2023 o 12:55:22 UTC+1 Maciek C napisał(a):
> No.... merytorycznie TO JUŻ marecki (Marek Nowacki)
> ani Statler (bojący się podać swoję imię i nazwisko)
> TO JUŻ nie umieją ....
Jeśli stosowaliście w tej książce taką stylistykę, jak w Twoim ostatnim poście, to lepiej tam nie zaglądać;(
A jeśli chodzi o moje nazwisko, to istnieje ustawa o RODO i nikt nie będzie używał go bez mojej zgody. Capisce?

ST

Maciek C

piątek, 1 grudnia 2023 o 15:30:07 UTC+1 Statler napisał(a):

> [...]
> A jeśli chodzi o moje nazwisko, to istnieje ustawa o RODO i nikt nie będzie używał go bez mojej zgody. Capisce?

Błąd powtórzenia nie ma nic wspólnego ze stylistyką.

RODO nie ma nic wspólnego z Twoim strachem przed podaniem swojego imienia.

Próbuj Statler dalej. Może wreszcie merytorycznie ...

Maciek

Maciek C

Marecki ... naprawdę nic nie odpowiesz...

Statler

poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 12:48:01 UTC+1 Maciek C napisał(a):
> Marecki ... naprawdę nic nie odpowiesz...

Marecki pewnie pojechał na narty, więc ja odpowiem:
Jesteś najprawdopodobniej klonem tego uzurpatora uriuka, więc "nima z kim gadać".
Tedy spadaj z tym spamem:(

Maciek C

Statler w swoim najlepszym wydaniu:)
Spróbuj merytorycznie, choć raz.... To byłby przełom.

Zadziwiłbyś świat... a może i samego siebie :)