Początkujący PPGant poszukuje (woj. śląskie)

MaateuszWajchęPrzełóż

Dzień dobry. Jako początkujący, rekreacyjny PPGant (~60 godz. nalotu) poszukuję możliwości skorzystania ze startowisk na terenie woj. śląskiego oraz doświadczonych pilotów mogących podzielić się własnym doświadczeniem. Serdecznie pozdrawiam.

Olaf Białek

środa, 20 lipca 2022 o 19:25:14 UTC+2 MaateuszWajchęPrzełóż napisał(a):
> Dzień dobry. Jako początkujący, rekreacyjny PPGant (~60 godz. nalotu) poszukuję możliwości skorzystania ze startowisk na terenie woj. śląskiego oraz doświadczonych pilotów mogących podzielić się własnym doświadczeniem. Serdecznie pozdrawiam.
Skąd jesteś? Latam w Tychach

MaateuszWajchęPrzełóż

Jestem z okolic Żor. Odległość nie jest problemem, z chęcią dojadę. Czy mogę prosić o więcej informacji o Pana startowisku? Serdecznie pozrawiam.

Olaf Białek

Telefonicznie. 608740osiem cztery sześć

Romek

piątek, 22 lipca 2022 o 18:22:26 UTC+2 koszys...@gmail.com napisał(a):
> Telefonicznie. 608740osiem cztery sześć
Jak interesuje Ce rejon Bielska Białej to zapraszam
https://www.google.com/maps/place/Flying+Team+,+loty+widokowe+na+paralotni/@49.8366636,18.9377744,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4716a16716e1b45f:0x352bf5313ebe3300!8m2!3d49.8366636!4d18.9399631
Jest gdzie polatać , blisko góry, woda .