Kask PPG z Aliexpres.

altus0

Darek Magusiak

Zalezy :)

Jesli znasz sie na elektronice i lutowaniu to mozna brac. Jesli nie to Navcomm bylby zdecydowanie madrzejszym wyborem (gwarancja i lokalny serwis).
Ogolnie to dziala ale szalu nie ma.

Za polowe kasy mozesz sobie sam zrobic kask ktory bedzie mial te same parametry.

pzdr
Darek

Krzysztof Bartnik

Navcomm też ogólnie działa ale szału nie ma; a mam najdroższy zestaw z ANR :)

Pawelmuzyk

Mam inny kask tego producenta, karbonowy i jest bardzo spoko, fajnie siedzi na głowie, komunikacja bez zarzutu, peltory dają radę, myślę że te wszystkie markowe, może są ciut lepiej wykonane, ale ja jestem mega zadowolony

altus0

podeślesz link co masz ?

Pawelmuzyk

altus0

Ok. Dzięki .

DW

Za taką cenę możesz kupić w kraju nowy NAVCOMM (wygląda identycznie, a może nawet to tam sam kask) i dokupić oryginalne Peltory na OLX, czasem nawet z BT w dobrej cenie.

Pozdrawiam
Daniel