Instrukcja obsługi Raket 120

Bodek

Witam czy posiada ktoś instrukcje obsługi do raketa tłumaczoną na polski ?? posiadam taką tylko w wersji Angielskiej ? najlepiej było by w PDF do wydrukowania

Rydzyk

W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 16:00:30 UTC+2 użytkownik Bodek napisał:
> Witam czy posiada ktoś instrukcje obsługi do raketa tłumaczoną na polski ?? posiadam taką tylko w wersji Angielskiej ? najlepiej było by w PDF do wydrukowania

Jesli cie to interesuje to Mam do raketa z airaction oczywiscie po polsku.
daj meila

Bodek

Super by było i stawiam piwo za to będę bardzo wdzięczny bode...@wp.pl

Rafał Marianowski

Witam. Dysponuje ktoś wyżej wymienioną instrukcją?

grzego...@gmail.com

środa, 14 kwietnia 2021 o 22:21:47 UTC+2 Rafał Marianowski napisał(a):
> Witam. Dysponuje ktoś wyżej wymienioną instrukcją?
Ja mam instrukcję raketa 120 osa

Rafał Marianowski

PDF czy wersja papierowa? Jeśli PDF to mógłbym prosić na maila? rafa...@gmail.com

grzego...@gmail.com

Papierowa ale w poniedziałek mogę przesłać w pdf

Rafał Marianowski

sobota, 17 kwietnia 2021 o 21:45:19 UTC+2 grzego...@gmail.com napisał(a):
> Papierowa ale w poniedziałek mogę przesłać w pdf
Będę wdzięczny :)

Mirek W

piątek, 16 kwietnia 2021 o 14:19:55 UTC+2 grzego...@gmail.com napisał(a):
Witam.