Kupię kosz i ramę Raket 120

Paweł Czarnecki

Jak w temacie. Silnik i uprząż mam.

toma...@gmail.com

niedziela, 12 września 2021 o 21:54:39 UTC+2 pav...@wp.pl napisał(a):
> Jak w temacie. Silnik i uprząż mam.
Hej mi zalega kosz od motoromy ciekawe czy dużo trzeba przerabiać

siwy26fly

mam używkę produkcji Werenca pod śmigło 125 https://drive.google.com/drive/folders/15DcaYZNb6sKxAZYzEyM5vcVRjp5A9QYY

Dawid

Paweł Czarnecki

wtorek, 14 września 2021 o 13:50:35 UTC+2 siwy26fly napisał(a):
> mam używkę produkcji Werenca pod śmigło 125 https://drive.google.com/drive/folders/15DcaYZNb6sKxAZYzEyM5vcVRjp5A9QYY
>
> Dawid
Ile sobie życzysz?

siwy26fly

500?
Message has been deleted

Paweł Czarnecki

piątek, 17 września 2021 o 11:55:07 UTC+2 siwy26fly napisał(a):
> 500?
Kosz był spawany?

siwy26fly

kurcze , chyba ktoś go wcześniej reperował - rama na pewno prosta połówki lekko odjeżdżają ja go wymieniłem ze względu na zmianę podwieszenie .

Paweł Czarnecki

Gdzie mogę go obejrzeć?

siwy26fly

sobota, 18 września 2021 o 15:26:22 UTC+2 pav...@wp.pl napisał(a):
> Gdzie mogę go obejrzeć?
Godziszka, Bielsko-Biała

Paweł Czarnecki

Za daleko. Bez oglądania biorę za 400 bez zbiornika.

Paweł Czarnecki

niedziela, 19 września 2021 o 22:45:13 UTC+2 Paweł Czarnecki napisał(a):
> Za daleko. Bez oglądania biorę za 400 bez zbiornika.
W przyszłym tyg. znajomy ma być w B.B. Może podjechać, obejrzeć, kupić. Proszę o kontakt na adres pavcar malpka wp.pl

Paweł Czarnecki

Kumpel ma być dziś w okolicy B-B. Proszę o kontakt 515 dwa trzy osiem 299.