Grupa sie kończy... gdzie iść ????

Janusz Janusz

Z tego co widzę od 15 lutego nie będą obsługiwane treści z Usnetu.
Gdzie w zamian można iść? Proszę o wytłumaczenie jak dla laika, słabo operuję językiem komputerowym ;)
Ostatnio zamiast treści mam dużo spamu....na całą stronę....
Pozdro Janusz

Statler

"W ciągu ostatnich kilku lat legalna aktywność w grupach tekstowych w Usenecie znacznie spadła, ponieważ użytkownicy przeszli do bardziej nowoczesnych technologii i formatów, takich jak media społecznościowe i fora internetowe."

Budzik tyka, a starsi nie nadążają za technologią. Łot i tyle;(

Statler
Message has been deleted

Janusz Janusz

Czyli założenie facebooka radzisz ? żeby trochę w społeczności lotniczej pogadać...

No poza lataniem grupowym oczywiście...
janusz

Statler

niedziela, 17 grudnia 2023 o 18:28:17 UTC+1 Janusz Janusz napisał(a):
> Czyli założenie facebooka radzisz ?

Pytanie raczej retoryczne;)
Ta Grupa to już tylko tablica odłoszeń:(

Statler

Tomasz Poznański

> [...]
> Czyli założenie facebooka radzisz ? żeby trochę w społeczności lotniczej pogadać...

Tylko spróbuj wyszukać interesującego Cię posta np. sprzed miesiąca na grupie facebookowej :).

Pozdrawiam
Tomek

Błażej Macieszonek

To żaden problem Tomek. Korzystanie z ''lupki'' po prawej stronie wszędzie działa tak samo. Wystarczy wpisać słowa klucze i pojawią się wszystkie posty/wątki gdzie bez problemu powinieneś znaleźć to co Cię interesuje.

Tomasz Poznański

> To żaden problem Tomek. Korzystanie z ''lupki'' po prawej stronie wszędzie działa tak samo. Wystarczy wpisać słowa klucze i pojawią się wszystkie posty/wątki gdzie bez problemu powinieneś znaleźć to co Cię interesuje.

Tak wiem, żona mi też często mówi "szukaj a znajdziesz" :). Ja jednak wolałem przerzucić w kilka sekund tytuły wątków np. w programie pocztowym lub nawet na stronie i niczym spis treści miałem wszystko chronologicznie. Po drugie ciągłe odsłanianie wszystkich komentarzy, bo facebookowi nie chce się wyświetlać wszystkich komentarzy tylko najtrafniejsze (cokolwiek to znaczy). Nie wspominając już o takim luksusie jak pokazywanie tylko nieprzeczytanych. Ale świat już nigdy nie będzie taki jakim go znamy, punkt przegięcia już minęliśmy i proces psucia świata przyspiesza...teraz to tylko z górki.

Pozdrawiam
Tomek

J.F

Z tego co widzę, to korzystasz z chmurki ... tu się nic nie zmieni.

Natomiast nie da sie juz czytać ani wysyłać przez groups.google.com -
wiec część grupowiczów odpadnie.

J.

Mecenas

Jan 14, 2024, 2:24:27 PMJan 14
środa, 27 grudnia 2023 o 21:54:41 UTC+1 Tomasz Poznański napisał(a):
To może forum z prawdziwego zdarzenia :)
Pozdrawiam
Mecenas

scaut

Feb 4, 2024, 9:02:36 AMFeb 4
Hej,
Ale tak serio - 10-15 lat temu ta grupa byla kompendium wiedzy i wymiany doswiadczen.... kilka lat temu jeszcze w miarę tez.. dzis wieje tu pustką..
Gdzie dzis jest podobne miejsce? jesli na fb to ktora grupe polecacie, na ktorej jest ciekawa wymiana doswiadczen?