PODZIĘKOWANIE DLA POLSKIEJ FIRMY PARALOTNIOWEJ "POWAIR" (dawniej DUDEK PARAGLIDERS)

Bogusław Rojek

Chciałbym w imieniu swoim jak też kolegi Tomka podziękować polskiej firmie paralotniowej PowAir (Dudek Paragliders) za empatię i pochylenie się nad sytuacją w jakiej znalazł się Tomek tracąc w pożarze swojego domu cały sprzęt PPG czyli skrzydło,napęd, kask radio spadochron ratowniczy a nawet dokumenty z uprawnieniami. Pozostałe straty są o wiele większe dlatego postanowiłem jako przedstawiciel PowAir poprosić firmę o pomoc w odbudowie nowego sprzętu paralotniowego dla Tomka. Pomoc od firmy PowAir uzyskaliśmy za co jeszcze raz dziękujemy!!!

Nasz kolega Tomek będzie chciał zakupić nowy napęd (pewnie już nie elektryka) jeśli więc jakiś polski producent pochyli się nad Tomka sytuacją będziemy wszyscy wdzięczni i również podziękujemy w paralotniowych mediach.

Przy okazji chciałbym poradzić właścicielom "elektryków" (pożar powstał z akumulatora w napędzie) by na okres "nie sezonu" demontować akumulatory i umieszczać w etui wykonanego z koca azbestowego, które to jak podpowiedział mi kolega można kupić w sklepach modelarskich (bardziej zorientowanych w tym temacie proszę o podpowiedzi by WSZYSCY ! właściciele elektryków mogli się zabezpieczyć)
Jeszcze raz dziękuję za wsparcie i przedstawię się na koniec by ewentualni sponsorzy skontaktowali się ze mną w sprawie pomocy odbudowy sprzętu dla Tomka.
Bogusław Rojek tel. 660 449369

MM

A gdyby jeszcze można było podziękować producentowi napędu (który, co prawda przypadkiem, ale jednak był powodem pożaru) za jakąś pomoc (bo z tego co mi wiadomo na dziś skończyło się tylko na obietnicy) to dopiero byłoby super....
MM

junior...@gmail.com

Nie mogę doczekać się 2035... ;]

rcps...@gmail.com

piątek, 17 marca 2023 o 00:36:45 UTC+1 junior...@gmail.com napisał(a):
> Nie mogę doczekać się 2035... ;]
Kolego a co się zapalio, akumulator Lipol czy Liion

Statler

W/g mnie, to On sie naczytał onetu, albo naoglądał yutuby;(

Marek

Z uwagi na to, że taka sytuacja może się zdarzyć każdemu, proszę opisz precyzyjniej szczegóły tego pożaru. Chodzi mi np o to jakiego rodzaju była to bateria ? Lipol? Czy to było podczas ładowania, czy poprostu samoczynnie się zapaliła podczas postoju zimowego napędu? Czy właściciel pamięta jaki mógł być poziom naładowania? Czy to wina tylko i wyłącznie wadliwej baterii? Dobrze się uczyć na błędach innych. Co z ubezpieczeniem domu? Ubezpieczyciel wypłacił szkodę?
Koledze oczywiście współczuję i życzę szybkiej odbudowy spalonego majątku.
Pozdrawiam!