Instrukcja Parapower Solo

kdkaminski

Cześć,
Szukam instrukcji do napędu Parapower Solo. Może ktoś ma jakiś skan.
action(zerojeden)@tlen.pl

Krzysztof

daturka

> Szukam instrukcji do napędu Parapower Solo. Może ktoś ma jakiś skan.

Witam. Mam oryginał 28str. z 2002r. Musiałbym zrobić fotki i wysłać a teraz nie mam czasu (wyjazd na urlop). Rozkładówki silnika, napędu i gaźnika mało czytelne i niewyraźne. Napisz co Cię interesuje to popatrzę.
Pozdrawiam. Grzegorz

kdkaminski

Interesuje mnie całość, zdatność do lotu wymaga posiadania instrukcji użytkowania.

pozdr.

Krzysztof