kupię szybkopak najlepiej dudek dewbag używany

Lesław Maślanka

Jak w temacie może komuś zalega?

Bogusław Rojek

środa, 22 marca 2023 o 20:57:14 UTC+1 Lesław Maślanka napisał(a):
> Jak w temacie może komuś zalega?
Ja coś mam, muszę zobaczyć jeśli jesteś zainteresowany, nazbierało mi się też plecaków , na przestrzeni lat .
tel. 660 449 369

Lesław Maślanka

Witaj no tak szukam a co byś miał?

Bogusław Rojek

Sorry rzadko tu bywam trzeba było zadzwonić .Jeśli jesteś jeszcze zainteresowany to dzwoń 660 449 369

Bogusław Rojek

Bogusław Rojek

Szybkopak jednak sprzedałem razem ze skrzydłem, zostało mi 2 nowe plecaki i jeden używany od Dudka i jeden historyczny od Dudzinka,no i
kiszka chyba od Nucleona

Lesław Maślanka

spoko dzięki za informację i pozdrowionka :)

Tomek Kudaszewicz

środa, 22 marca 2023 o 20:57:14 UTC+1 Lesław Maślanka napisał(a):
> Jak w temacie może komuś zalega?
Witaj mam szybkopak zadzwoń 504152600
https://paralotnie.bialystok.pl/

Romek

wtorek, 4 kwietnia 2023 o 22:31:04 UTC+2 Lesław Maślanka napisał(a):
Mam w domu chyba pięć do każdego skrzydła i nie używam jak zainteresowany to daj cynka 602 708 679