drugi dzis wypadek ?

ark

May 26, 2012, 11:23:05 AM5/26/12
dziś mówili też o drugim wypadku paralotniarza ,z okolic Częstochowy ?
nie dosłyszałem dobrze ,tylko tyle że wypadek śmiertelny.
Czy ktoś cos wie więcej ?

ark

May 26, 2012, 1:12:57 PM5/26/12
Około godz. 16 w Rojówce z wysokości kilkudziesięciu metrów runął na
ziemię paralotniarz. 42-letni mężczyzna doznał złamania kręgosłupa oraz
bardzo groźnych urazów kończyn.

Paralotniarz został przetransportowany do Szpitala Specjalistycznego im.
Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu. Być może zostanie przetransportowany
śmigłowcem sanitarnym do szpitala w Krakowie.

Mężczyzna jest emerytowanym pułkownikiem Straży Granicznej, który pełnił
służbę w Karpackim Oddziale SG w Nowym Sączu.

http://nowysacz.naszemiasto.pl/artykul/1419041,rojowka-wypadek-paralotniarza-42-letni-mezczyzna-runal-na,id,t.html#49b6b09bc7751483,1,3,6

Message has been deleted

Piotr Stachura

May 26, 2012, 2:17:39 PM5/26/12

siara

May 27, 2012, 4:19:44 AM5/27/12
W dniu sobota, 26 maja 2012 19:41:40 UTC+2 użytkownik Rafi napisał:

> Makabra jakaś..dramatycznie kończy się ten miesiąc,oby pilot wyszedł z
> tego wypadku !

Najbardziej mu współczuję polskiej służby zdrowia.
Jak już będzie leciał tym śmigłem niech da w łapę pilotowi i każe się zawieść do Annecy :)
Mnie po powrocie z Francji (wzorowa opieka, technologia itp) nie przyjęli do 2 szpitali: do Żeromskiego w Krk (podobno najlepszy oddział neuroortopedii w Krk) bo lekarz dyżurny nie potrafił przeczytać dokumentacji po francusku oraz z Kopernika bo na ortopedii nie było miejsc a na interne nie było podstaw).

siara
Message has been deleted

Bartek

May 27, 2012, 10:59:43 AM5/27/12
A czy ktoś zna szczegóły jeżeli chodzi o oba wypadki i może się tym
podzielić ?

Wuj

May 27, 2012, 1:12:41 PM5/27/12
On 27 Maj, 12:23, Rafi <rafi....@gmail.com> wrote:

> Kiedyś czekałem 7 godzin, nim łaskawie mnie przyjął, trzykrotnie mnie
> olał i nie przyjął mówiąc że ma pilne sympozjum, lub konferencję, choć
> byłem umówiony na termin do niego.
> Najlepsze jest to że ten "kochany" doktorek chciał się zapisać na kurs
> do Tamary.
> Nie polecam tego szpitala i tego oddziału  ;(
>
> Rafi

Być może czytał Twoje wątki. Tak tylko sobie myślę jakby co -:)

Pozdrawiam,
Wuj
Message has been deleted

mali

May 27, 2012, 3:46:52 PM5/27/12
On 27 Maj, 21:28, Rafi <rafi....@gmail.com> wrote:

> Cześć Wujku - akurat to ja kiedyś podczas rozmowy zacząłem go namawiać
> na latanie,gdy raz miał przypływ ludzkich uczuć i zrzucił z siebie
> maskę bufona.
> Najgorsze w takim szpitalu jest pijane menelstwo,które przywożą w
> nocy..było takich dwóch,jeden pobity żul gonił po korytarzu z gołymi
> genitaliami strasząc pielęgniarki,drugi co go przywieźli w trzecią noc
> narobił pod siebie,smród był niemiłosierny..
> Miałem za to fory u pielęgniarek (wymieniały mi kaczkę trzy razy
> dziennie),a jedna z nich była nawet całkiem ładniutka  ;)
> [...]

Się pogubiłem, to lekarz jest zły czy ci żule? Czy ta pielęgniarka.

Zaczynam myslec że ty masz nie tylko problemy z wiara ale tez i z
postrzeganiem
:-)

Ps. O wypocinach już było, o genitaliach i o robieniu pod siebie też,
ciekawe co jeszcze to coś co nazywasz mózgiem wymyśli?

adrian

May 28, 2012, 3:02:31 AM5/28/12
ktoś może wie kim był pechowy pilot?
Adrian
> http://limanowa.in/wydarzenia;wypadek-paralotniarza-zlamany-kregoslup...
>
> masakra...

mali

May 28, 2012, 4:18:14 AM5/28/12
Zawsze mnie zastanawia dlaczego to takie ważne kto?
Gdyby był to ktoś z twojego bezpośredniego otoczenia to już byś
wiedział. A tak to chyba nie jest aż takie istotne kto. Jeśli bliscy
lub znajomi uznają za stosowne to na pewno napiszą, Ale po co się o to
pytać?

adrian

May 28, 2012, 4:31:47 AM5/28/12
> [...]
> wiedział. A tak to chyba nie jest aż takie istotne kto. Jeśli bliscy
> lub znajomi uznają za stosowne to na pewno napiszą, Ale po co się o to

Jest to dla mnie bardzo istotne, bardzo martwię że z dużym
prawdopodobieństwem jest to mój kolega który za każdym razem jak
jestem w rodzinnych stronach pomagał mi w lataniu, doradzał gdzie,
doradzał w powietrzu przez radio, sporo się od niego nauczyłem. Nie
mieszkam w Polsce nie mam do niego w obecnej chwili kontaktu i jestem
mocno przejęty i cały czas o tym myślę.
Adrian