Kupię napęd ppg około 30 do 36 koni

Lesław Maślanka

Witam kolegów szukam na spokojnie napęd około 30 do 36 koni . Szukam czegoś używanego ale w super stanie . Potrzebuje coś mocniejszego od tego który posiadam . Jak by ktoś coś miał fajnego piszcie . Pozdrowionka

Robot

piątek, 28 października 2022 o 19:26:19 UTC+2 naprawa....@gmail.com napisał(a):
> Witam kolegów szukam na spokojnie napęd około 30 do 36 koni . Szukam czegoś używanego ale w super stanie . Potrzebuje coś mocniejszego od tego który posiadam . Jak by ktoś coś miał fajnego piszcie . Pozdrowionka
Cześć!
Proponuję Boxer 220s od Sky Engines w tytanowym koszu Liberty Pararamotor.

Lesław Maślanka

Ktoś mi proponował na fb taki silnik nie ty przypadkiem?

Romek

Witaj kolega sprzedaje polini 202, sam mam taki i bardzo sobie chwalę.
Pozdrawiam

Lesław Maślanka

czwartek, 3 listopada 2022 o 18:09:16 UTC+1 Romek napisał(a):
To chyba widziałem tego 202 od kolegi z Łąki ? ze śląska?

Romek

Tak, dokładnie.