Prywatne wiadomości

Marcin Green

Czy wie ktoś może dlaczego nie mogę wysyłać prywatnych wiadomości?
Trzeba mieć specjalne uprawnienia?

Mateusz Lubecki

On 1.11.2022 11:56, Marcin Green wrote:
> Czy wie ktoś może dlaczego nie mogę wysyłać prywatnych wiadomości?
> Trzeba mieć specjalne uprawnienia?

??!!!!??? Ale jakie prywatne wiadomosci. To jest usenet. Tu nie ma
czegos takiego jak prywatne wiadomosci. Po prostu odpisujesz do nadawcy
a nie na grupe. Oh wait. Pewnie korzystasz z tego niepelnosprawnego google.

Marcin Green

Nie mogę odpisać nadawcy. W tym problem. Tak jak piszesz, loguje się poprzez konto google

Robert_nealko

Podpadłeś Administratorowi i dostałeś bana... ;-)

eR :-)

--
- Droga na szczyt zawsze prowadzi pod górę. Tylko upadek nie wymaga wysiłku.
- Człowiek bez pomysłów jest jak okręt bez żagli.

Mateusz Lubecki

Sproboj przez czytnik poczty. Ewentualnie ktos wyslal posta z czegos, co
nie jest adresem e-mail. Mozna tam podac w zasadzie wszystko, nawet bez
znaku '@'. Pewnie google sie od tego triggeruje i znika opcja napisz
nadawcy. Musisz pisac na publicu :)

// ML

voice