KOŁO. Czy za używanie "KOŁA" można zamordować człowieka?

ARCHIWUM X

Można. Mason-Okultysta może, mason Okultysta potrafi. Na serio.

Płetwonurek jak pływa pod wodą to wydycha bąble powietrza. Patrząc na nie z góry widzimy obrysy kół. Mniejszych i większych.

I za to okultyści WSI mordowali polskich nurków. Za koła.
To II wydział WSI zajmował się mordowaniem.

Ten post jest serio, jak najbardziej. Nie żartuję ani trochę.
Polecam się trochę zająć okultyzmem, w sensie wiedzy. Żeby się dowiedzieć, za co okultysta-mózgozjeb potrafi zamordować człowieka.

MÓZGOZJEB RAFAŁ PAWŁOWSKI

Kasa Szmalcownika

Szczególną uwagę należy zwracać na nurków-okultystów-szmalcowników.
Bo w zasadzie dowolna moneta, nawet 1 grosz, ma kształt Koła...

BINDI TILAKA

O stary, były znacznie gorzej za komuny, kiedy w Polsce nie było wolności słowa, a komuniści w telewizji mówili nowomową.

Dzieci z braku sklepów z zabawkami miały różne zabawy. Jedną z nich było puszczanie "kaczek" na wodzie. Rzucało się płaski kamyk o wodę tak, żeby odbił się od powierzchni wody jak największą ilość razy.
Z tym, że jak kamyk odbijał się od wody, to na powierzchni wody powstawały koła.
Za te koła, też okultyści skazywali bawiące się dzieci na karę śmierci. To nie żart.
Np. na Żoliborzu, w Warszawie, "puszczanie kaczek" było karane śmiercią. I oczywiście było to prawo niepisane, ale egzekwowane.
Tak Kaczka?

Ani krzty żartu nie ma w tym co piszę.

ANTYCHRYST

Kasa Szmalcownika

> I za to okultyści WSI mordowali polskich nurków. Za koła.
> To II wydział WSI zajmował się mordowaniem.

Jak płetwonurek płynie pod wodą i wydycha powietrze. To, z bąbli, na powierzchni tworzą się koła.
Za te koła, też mordowali okultyści z WSI.

A na Milicji Obywatelskiej nie było Wydziału Zabójstw, bo komuniści nie założyli.
Mieli taką dobra zabawę, że uznali, że taki wydział nie jest potrzebny.

MÓZGOZJEB RAFAŁ PAWŁOWSKI, szef Korpusu Ochrony Oficerów WSI
MÓZGOZJEB ZYGMUNT FĄFARA, szef II Wydziału WSI, kontrwywiad

BINDI TILAKA

> MÓZGOZJEB RAFAŁ PAWŁOWSKI, szef Korpusu Ochrony Oficerów WSI
> MÓZGOZJEB ZYGMUNT FĄFARA, szef II Wydziału WSI, kontrwywiad

Też znam trochę tych mózgozjebów. Ale myślę, że nie wpadli na to, żeby egzekwować karę śmierci dzieciom, za jedzenie obwarzanków kupionych pod kościołem.
Wszak obwarzanki też są okrągłe.

Czy się mylę?

Co mówi znawca okultystów?
W komunie nie mogło być aż tak źle....

BINDI

ARCHIWUM X

> Wszak obwarzanki też są okrągłe.

> W komunie nie mogło być aż tak źle....

Tabletki, w sensie farmakologicznym, też są okrągłe...

Komunista w TV tak napierdalał nowomową, że musiałeś brać proszki od bólu głowy.
Ale według Fąfary i Pawłowskiego, branie proszków od bólu głowy było karalne...

Nie żartuję.

KOMORNIK EGZEKUTOR

WAZA Pierdolona

> Komunista w TV tak napierdalał nowomową, że musiałeś brać proszki od bólu głowy.
> Ale według Fąfary i Pawłowskiego, branie proszków od bólu głowy było karalne...

W innym poście jest napisane, że Polaka, który wymyślił latarkę kanistrową WSI skazało na karę śmierci,
bo przekrój od kanistra latarki miał kształt KOŁA... To prawda?

KOŁO

Schwarzer Winkel

> W innym poście jest napisane, że Polaka, który wymyślił latarkę kanistrową WSI skazało na karę śmierci,
> bo przekrój od kanistra latarki miał kształt KOŁA... To prawda?

Prawda, jak najbardziej.

Tu cenna uwaga. Otwór w dupie, ma kształt koła. Myślicie, że SS mani nie wpadli na to, żeby dla zabawy wycinać ludziom odbyty, bo odbyty mają kształt KOŁA`.
Taki zabieg nazywa się STOMIA. Polega na wycięciu mięśni odbytu i części jelita i podłączeniu końca pozostałej części jelita do otworu na brzuchu, obok pępka.
Po Stomii, kał oddaje się z przodu do przymocowanej do brzucha torebki.

Lekarz SLK, przepraszam, SS, nie jest przecież od leczenia.

STRE- SS

STRE-SS

WAZA Pierdolona

Otwór po kuli, albo dziura w ścianie, po gwoździu, też przeważnie mają obrys KOŁA.
Za robienie dziur i otworów tez płacili, nie tylko za koła na wodzie.

MK 2500

WIND SOR

> Otwór po kuli, albo dziura w ścianie, po gwoździu, też przeważnie mają obrys KOŁA.
> Za robienie dziur i otworów tez płacili, nie tylko za koła na wodzie.

Potwierdzam. To, że dziura w dupie to KOŁO, też potwierdzam.
Okultyzm to inaczej Kult KOŁA. O - kultyzm.

WINDSOR

ARCHIWUM X

> WINDSOR

Widzisz, kapelusze grzybów w lesie, jak się patrzy z góry maja przeważnie kształt kół.
Za to grzyb widziany z boku ma kształt litery "T", w przekroju.

Mason by tego nie przepuścił. I litera "T" i litera "O" mają u masonów, okultystów znaczenie magiczne.

Pytanie, czy Okultyści z Informacji Wojskowej nie mordowali ludzi za zbieranie runa leśnego?

ARCHIWUM X