CMAS-owski system argentyński za państwowe pieniądze

Koło Kula

Przeczytałem na stronie cmas.pl, że w czerwcu czterech śmiałków uzyskało uprawnienia instruktora M1. Na pięciu kursantów przypadało trzech instruktorów. Kurs rentowny w cholerę.

O tym, że organizacja CMA-SS/KDP/PTTK działa w systemie argentyńskim ci kursanci dowiedzą się za chwilę, bo taka działalność ma charakter niejawny, a systemy argentyńskie są w Polsce zakazane.

Mam tylko pytanie, dlaczego tego tupu ruchawki są opłacane z publicznych pieniędzy?
Dlaczego to podatnik musi utrzymywać siedzibę KDP, w ścisłym sercu Starówki, na Sentorskiej, w Warszawie?
Znowu udało się zajebać trochę pieniędzy z Funduszu Solidarnościowego?
Paru niepełnosprawnych znowu musiało się zrzucić na ten kurs?
Bo kasę z PFRON, CMA-SS-owcom już dawno odcięli.

BUTLA COCA-COLI

WAZA Pierdolona

Fakt, CMA-SS-owi wisi, czy ich działalność jest rentowna czy nie, bo i tak jest opłacana z budżetu Państwa. Przeważnie nie jest.
W dzisiejszych czasach to jednak człowieka boli, jak widzi coś takiego.

A płacimy my wszyscy za CMA-SS-owskie zabawy.

K.A.S.A.

Koła Kula

Towarzysze z WSI nigdy się nie kapnęli co to jest rentowność. Oni tak nie potrafią.
Tylko daj pieniądze z budżetu i przejebiemy.
W końcu były WSI-arz musi mieć miejsce pracy.