[OT] Kto z WSI zajebał patent na plastikowa butelkę do napojów?

Koła Kula

Trochę rozrywki z wyższej półki.

Plastikowa butelkę do napojów wymyślili polscy harcerze pod koniec lat 80-tych. Inspiracją był przezroczysty bidon harcerski kupiony w Składnicy Harcerskiej. Jeden z harcerzy w Warszawie wymyślił, że gdyby uruchomić produkcję seryjną butelek plastikowych do napojów to dałoby się zaoszczędzić dużo na transporcie. Ciężarówki z napojami kursowałyby tylko w jedną stronę - rozwożąc butelki.
W tym czasie napoje w Polsce takie jak PTYŚ czy Mazowszanka, były sprzedawane w szklanych butelkach zwrotnych.
To były tez czasy, w których w Polsce nie było prawa własności.
Pozostawał też problem korka do takiej butelki, który musiałby dać gwarancję nieodpieczętowanej butelki, ze względu na przepisy w przemyśle spożywczym, przed jej otwarciem.
Ten sam harcerz wymyślił, żeby wziąć korek od wódki i wykonać z plastiku. I tak zrobiono.

Amerykanie wycenili pomysł na 30% udziałów w firmie Coca-Cola, bo sama Coca-Cola produkuje na całym świecie ponad 400 rodzajów napojów.
I ten harcerz się zgodził.

Jest pewien problem z tymi udziałami. Pewna straszna kurwa z WSI wpisała w wojskowy system patentowy swoje nazwisko, jako właściciela patentu. I to nazwisko widnieje przy wpisie patentowym do tej pory.

No i teraz zagadka - Jak się nazywa ta kurwa?

To jest dopiero zbiornik szamba, które chyba niedługo eksploduje...

MK

Schwarzer Winkel

środa, 10 sierpnia 2022 o 09:47:00 UTC+2 kkul...@gmail.com napisał(a):
> Trochę rozrywki z wyższej półki.
> To jest dopiero zbiornik szamba, które chyba niedługo eksploduje...

Ten harcerz to wkurwił samego Jaruzelskiego. Za Jaruzelskiego WSI, w trybie niejawnym skazało go na śmierci na krześle elektrycznym. Za współpracę z Amerykanami.
To były czasy, kiedy za współpracę z Amerykanami komuniści płacili czapą. Pierdoleni szmalcownicy byli wkurwieni do białości, że Polak może wejść legalnie w posiadanie 30% udziałów Coca-Coli.
Jest rok 2022, nawet nie wiem, czy mu ta karę odwiesili do tej pory, czy nie jest wpisana gdzieś w system wojskowy, bo w mediach nie słyszałem, żeby Polak był udziałowcem Coca-Coli...

MK

WojtekB

A krzesło zamówili w Ameryce?

Użytkownik "Schwarzer Winkel" <schwar...@gmail.com> napisał w wiadomości

77 SS

wtorek, 30 sierpnia 2022 o 13:54:26 UTC+2 WojtekB napisał(a):
> A krzesło zamówili w Ameryce?

Nie, w rozdzielni prądu. To było jeszcze zanim w całej Europie wprowadzono moratorium na wykonywanie kary śmierci.

MK 2500

UNDER BY LAW

> Nie, w rozdzielni prądu. To było jeszcze zanim w całej Europie wprowadzono moratorium na wykonywanie kary śmierci.

W plastikowych butelkach sprzedaje się też kosmetyki, bo plastikowa butelka jest tańsza w produkcji od szklanej.
Na całym świecie.

PROCTER & GAMBLE