Komórka Wywiadowcza Waffen SS Dirlewanger

Król Masonów Kopestyński

Napiszę Wam to wprost.
To inna nazwa Komisji Działalności Podwodnej. Dlatego nie mogą mieć numeru NIP. Oklutyści.

LASKI

UNDER BY LAW

Pisze się Okultyści. Ale fakt - rasowe pojeby.

KORZEŃ KUNERTA

sobota, 30 października 2021 o 18:06:31 UTC+2 under...@gmail.com napisał(a):
> Pisze się Okultyści. Ale fakt - rasowe pojeby.

Wydaje mi się, że ich nie będą sądzić, tylko blatować...

OSCAR

Pretor Rzymski

> Wydaje mi się, że ich nie będą sądzić, tylko blatować...
> OSCAR

Ciekawe, ile płacą teraz za SS-mana? Na organizacji non-profit można by nieźle zrobić...

ARTIST

Schwarzer Winkel

wtorek, 15 marca 2022 o 10:36:12 UTC+1 pretor...@gmail.com napisał(a):
> [...]

Chyba ci się dobrze wydaje.

ALFRED

WAZA Pierdolona

W zeszłym roku zblatowano 15 członków Zlotu na Kalatówkach.
Jak będą ich blatować w tym tempie - to zostało ich na 2 lata.

To w sumie pozytywna wiadomość.