Legitymacja płetwonurka nr 1 PTTK - Andrzej Zinserling - Zblatowany!

ARCHIWUM X

Nekrolog;

Zmarł w wieku 97 lat. Mam nadzieję, że dużo cierpiał zanim umarł.
Współzałożyciel Warszawskiego Klubu Płetwonurków, które dopiero ok roku 2010 zalegalizował formalnie swoją działalność.

Ojciec niejawnego systemu argentyńskiego w nurkowaniu KDP/PTTK.

W 1956 roku współzałożyciel i pierwszy przewodniczący do tej pory niezalegalizowanej prawnie Komisji Działalności Podwodnej PTTK.
W latach 50 i 60 uczestnik wielu wypraw nurkowych organizowanych za pieniądze z Budżetu Państwa.

Współpracownik STASI, od której pobierał regularną pensję we wschodnioniemieckich markach.

W 2006 roku uhonorowany najwyższym odznaczeniem KDP (które nie ma wpisu do KRS) - statuetką KDP.
Ja pierdolę, jaka to cenna statuetka... Po 50 latach działalności na lewo

Od 2006 roku, honorowy członek HDS Poland, Stowarzyszenie Miłośników Historii Nurkowania.
Gdzie przepierdalał wraz z towarzyszami pieniądze KDP, bo Stowarzyszenie HDS przez 15 lat prało pieniądze KDP.

Kolega i Przyjaciel, wychowawca wielu pokoleń szmalcowników, WSIarzy i SS-manów polskiego nurkowania.
Coś jak... założyciel burdelu.

Mam nadzieję, że po śmierci będzie się długo smażył w oparach własnego smrodu.

Ikonęe poskich szmalcowników, opłakuje jak zwykla na stronie KDP dwóch terrorystow;
Michał Górny i Wiesław Wachowski.

97 lat. Wierzę, że na ich nekrologi nie będziemy musieli czekać aż tak długo.

JEBAŁ, I BĘDZIE JEBAŁ WAS PIES!

I ode mnie - najwyższe grupowe odznaczenie. Wirtualne.
Order - Kloc Śmierdzącego Skurwysyna.
Pośmiertnie, ale też coś.

Koła Kula

> I ode mnie - najwyższe grupowe odznaczenie. Wirtualne.
> Order - Kloc Śmierdzącego Skurwysyna.
> Pośmiertnie, ale też coś.

No i wyjebał kitę towarzysz od Jaruzelskiego.

JEBAŁ GO PIES!

UNDER BY LAW

To ten co zajebał polskim inżynierom patent na automat oddechowy o stopniach rozdzielonych, z zaślepkami. Pod koniec lat 90-tych.
W Polsce nie było prawa własności, więc jak oficer WSI zajebał jakiś patent, to mógł twierdzić, że należy do niego.
Zinserling, za to co zajebał kupił udziały w amerykańskiej firmie nurkowej - DACOR.
Jednak szybko wyszło na jaw, że amerykańska firma kupiła kradzione patenty i firma DACOR zaczęła mieć kłopoty. Które trwają do dziś.
Zinserling - prawowitego właściciela patentu na AO o stopniach rozdzielonych, Polaka, próbował zamordować.

Pies Jebał zawszonego skurwysyna.

WIND SOR

Firmy Dacor to już właściwie nie ma. Już nic nie produkują.
Dacora przejął Mares.

Tak się kończy dla firmy produkowanie na kradzionych patentach.
W Gralmarine czytają?