Nurkowanie i symbol OMEGA u okultystów SS

ZŁOTA TRUPIA GŁÓWKA

Okultyści z SS nie za bardzo mogą używać swojej symboliki, bo jej używanie jest przez prawo karalne, ale używają zamienników.

Jednym z takich symboli jest OMEGA. Oznaczają się nim SS-mani, i SS-man okultysta twierdzi, że w symbolu Omega ukryta jest Trupia Główka SS.

Gdzie jest ukryta? To jest to białe pole wewnątrz obrysu litery.
Tu mam przykład, znalazłem takiego okultystę, sklep z alkoholami:

https://smaczajama.eu/en_GB/index

Symbolem OMEGA oznaczają się SS-mani, a jest jeszcze symbol Złotej Trupiej Główki. Złota więcej może.

Kiedyś oznaczali się szwajcarskimi zegarkami marki Omega, ale wyszły z mody, bo są za drogie.

Jakby ktoś znalazł taki symbol u nurka to niech wie, co on oznacza.

HITLER KAPUTT

Symbol Szczęścia

SS - Symbol Szczęścia
Wewnątrz końskiej podkowy też widzą Trupią Główkę.

> HITLER KAPUTT

Croi-SS-ant SS

Kurewki z SS do bólu zajadają się Croissantami, ale tylko dlatego, że w nazwie są 2 litery S.
Do jakiego stopnia jest pierdolnięta przeciętna kurwa z SS, że w rogalu też widzi Trupią Główkę?

Trupia Główka

> Kurewki z SS do bólu zajadają się Croissantami, ale tylko dlatego, że w nazwie są 2 litery S.
> Do jakiego stopnia jest pierdolnięta przeciętna kurwa z SS, że w rogalu też widzi Trupią Główkę?

Niektórzy masońscy samobójcy widzą Trupią Główkę, we fladze Turcji. I nią się podpisują.
Ale nie chcielibyście wiedzieć co z nimi robią Muzułmanie. Potrafią być bardzo okrutni...

HITLER KAPUTT

Litera CCC

> HITLER KAPUTT

Chciałem dopisać, że litera C też wzbudza u okultystów mrowienie. Podobnie jak w poprzednich symbolach we wnętrzu litery C widzą Trupią Główkę.

CCC