Ten skurwysyn - Paweł Poręba

ZŁOTA TRUPIA GŁÓWKA

Mowa, jak najbardziej, o autorze książki "Nurkowanie Techniczne".

Naprawdę rzadko spotyka się tego rodzaju skurwysyna.

Warto zauważyć, że Poręba uzyskał stopień Instruktora Nurkowanie M1 w trzy miesiące od rozpoczęcia nauki nurkowania. Dzięki znajomościom w KDP zrobił cztery kursy w ciągu trzech miesięcy. w jednym sezonie.

Poręba w 2002 na zlecenie Jacka Paradowskiego zaraził swojego klubowego kolegę (razem pracowali wtedy w klubie Nowa-Ama) wirusem HIV. Skazując go powolną i kosztowną śmierć i oczywiście nie informując go o tym. Z HIV można w pewien sposób walczyć, dopóki nie przekształci się w AIDS, ale to kosztuje spore sumy.
Był to "egzamin oficerski" Pawła Poręby. W zamian za popełnienie tego czynu dostał od Jacka Paradowskiego dokumenty oficera WSI. I zezwolenie na napisanie książki "Nurkowanie Techniczne".

Współpracownik, którego zakaził miał na koncie pewne dokonania patentowe z dziedziny nurkowania i od strony finansowej wyglądało to na tyle kusząco, że Jacek Paradowski próbował przejąć patenty tego człowieka właśnie w ten sposób.

NIE MA LITOŚĆI DLA SKURWYSYNÓW

Kasa Szmalcownika

Zapomniałem dodać, że Jacek Paradowski wrzucił Pawłowi Porębie jakąś kurewkę do łóżka, jako bonus za ten czyn, żeby Paweł mógł sobie przez jakiś czas poruchać.

BINDI TILAKA

Jednym ze świadków tego "egzaminu" była żona Jacka Paradowskiego - Małgorzata Paradowska.

Nawet jakiś czas później zjadła kolację wigilijną z tym zarażonym człowiekiem, ale "zapomniała" mu powiedzieć, że jest nosicielem HIV.
Lekką ręką wygląda na dożywocie.

ARGONÓWKA

Schwarzer Winkel

> ARGONÓWKA

Więzienia są dla ludzi.

WAZA Pierdolona

> Więzienia są dla ludzi.

Kto ci powiedział, że PP będzie siedział w pierdlu?
Swoją drogą, ciekawe, kogo ostatnio zamordował.
I za jaką korzyść? Za talon na benzynę?

KOMORNIK EGZEKUTOR

Koła Kula

> Swoją drogą, ciekawe, kogo ostatnio zamordował.
> I za jaką korzyść? Za talon na benzynę?

Raczej za talon na prezerwatywę.
Prezerwatywa w opakowaniu ma kształt koła...

> KOMORNIK EGZEKUTOR

UNDER BY LAW

Faktycznie, niezły skurwysyn z tego Poręby.

Proszek Gaśniczy ABC

Czekam, aż Paweł coś odpisze...
Np. że ten post to pomówienie...

KOMORNIK EGZEKUTOR