Nowa strona cmas.pl - brakuje działu NEKROLOGI

Octo PUSSY

Tym razem towarzyszowi Górnemu nie udało się zajebać wszystkich pieniędzy z Ministerstwa Sportu i Turystyki przeznaczonych na działalność KDP, i częśc poszła na nową stronę cmas.pl.

Ale mi Brakuje na niej działu "Nekrologi" - wnioskuje o dodanie takiego działu, bo się dobrze czyta.

MARES SXS OCTOPUS

Rebreather 3M Instructor

> Ale mi Brakuje na niej działu "Nekrologi" - wnioskuje o dodanie takiego działu, bo się dobrze czyta.

Popieram. Mój ulubiony.