rok 2022

Dziubeque

no i wszystko się posypało w 2022, putin okazał się XIX/XX wiecznym debilem, a dzisiaj zmarła Ela 2, co ma ze złota stopy i nie tylko. no ale na szczęście są rzeczy na tym świecie niezmianialne, a mianowicie Roger Water, o którym nie mam najlepszego zdania i wiele razy o tym tutaj pisałem, okazał się jednak debilem (po raz kolejny), czyli dwa dni temu zaapelował do prezydenta Ukrainy, aby ten zakończył wojnę z chujem, czyli z putinem i zgodził się na jego ustępstwa, bo tylko w ten sposób można zakończyć ten konflikt. przepraszam, ale pierdolę tego typu symetryzm.

a wracając do muzyki odkrywam egipski i etiopski jazz z lat 60. i 70. zeszłego wieku, nazw zespołów nie pomnę, ale polecam ;-))

--
"there is someone in my head, but it's not me"
paputki - Dziubeque

PureNick

W dniu 08.09.2022 o 21:57, Dziubeque pisze:
> [...]
>
> a wracając do muzyki odkrywam egipski i etiopski jazz z lat 60. i 70. zeszłego wieku, nazw zespołów nie pomnę, ale polecam ;-))

O ja cię, ktoś napisał na grupę "pl.rec.muzyka.rock"!
Ja ostatnio odkrywam japoński współczesny heavy metal,
głównie w wydaniu żeńskim - nazwy znam, ale podam dopiero wtedy,
kiedy Ty podasz egipskie i etiopskie kapele jazzowe lat 60/70
:D

Pozdruffka

ii

W dniu 09.09.2022 o 11:51, PureNick pisze:
Pisać każdy może...

PureNick

Doceniam parafrazę, ale może coś związanego z tematem wątku? :)

Pozdruffka

--
~~/PP/~~/SF/~~

BrunoN Bluthgeld

W dniu 2022-09-08 o 21:57, Dziubeque pisze:

> a wracając do muzyki odkrywam egipski i etiopski jazz z lat 60. i 70. zeszłego wieku, nazw zespołów nie pomnę, ale polecam ;-))

Mulatu Astatke!

Ja słucham dużo Elder (się rozwinęli odkąd mają drugą gitarę, piękna
sprawa) i North Atlantic Oscillation, które oprócz fajnej nazwy w ogóle
jest fajne i dziwię się że nie przebiło się w ogóle.

L.

PS. Na pohybel Wodnemu Reogierowi

ii

W dniu 30.09.2022 o 23:57, PureNick pisze:
Kończy nam się rok 2022. Po długiej przerwie słucham sobie starego
Genesis. Jakoś tak ... tylko stare budzi moje emocje czy to jest tenże
Genesis czy np. Moonlight. Choć dobrze wiem, że wokale i muzyka dzisiaj
muzycy zagraliby inaczej to właśnie tamte brzmienia mi pasują. Zdarza
się oczywiście coś nowego, ale ... właściwie to nie pamiętam. Ile tak
można żyć?!