Propozycja: pl.rec.muzyka.metal

Bart Ogryczak

-----------------RFD--(Request for Discussion)------------------
Nazwa grupy: pl.rec.muzyka.metal

Krotki opis: Artykuly Metalowe.

Moderowana: NIE

Opis: Grupa o metalu, dokladniej o wszelkich jego odmianach
takich jak Black, Death, Thrash, Doom, Heavy, Seed, Power, etc.
oraz Gothic i Dark Ambient. Dopuszczalne sa dyskusje na temat
muzyki i wszelkich tematow z nia zwiazanych.

Zabronione:
Ogloszenia komercjne (z wyjatkiem informacji o koncertach i
nowych plytach metalowych), crossposty (z wyjatkiem pl.rec.muzyka.rock),
binaria, HTML i inny spam, bezsensowne dyskusje, flame-wars etc.

Autor propozycji: B.Ogr...@students.mimuw.edu.pl (Bart Ogryczak)

Ogloszenie:
pl.news.nowe-grupy
pl.announce.newgroups
pl.rec.muzyka.rock
pl.rec.muzyka

Czas trwania: Dwa tygodnie

-----------------RFD-KONIEC-------------------------

Rafal Wojciechowski

> [...]
>nowych plytach metalowych), crossposty (z wyjatkiem pl.rec.muzyka.rock),
>binaria, HTML i inny spam, bezsensowne dyskusje, flame-wars etc.

No dobra i co mam teraz zrobic? Jestem za.

Pozdrowienia
Rafal Wojciechowski

Bart Ogryczak

Rafal Wojciechowski wrote:
> [...]
[ciach]

> No dobra i co mam teraz zrobic? Jestem za.

na razie nic, ale w tak zwanym międzyczasie możesz poczytać
http://www.usenet.pl

Bart
--
"It's not a case of wrong and right. You may hate what I may like"
Genera...@ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart

Qboosh

Bart Ogryczak wrote:
> [...]
>
> Opis: Grupa o metalu, dokladniej o wszelkich jego odmianach
> takich jak Black, Death, Thrash, Doom, Heavy, Seed, Power, etc.
^^^^
Tu do poprawki: Speed.

[...]

> Ogloszenie:
> pl.news.nowe-grupy
> pl.announce.newgroups
> pl.rec.muzyka.rock
> pl.rec.muzyka

i alum...@rockmetal.art.pl
(moge sam wyslac, bo chyba nie wpuszczaja postow od niesubskrybujacych)

Oczywiscie pomysl utworzenia grupy jak najbardziej popieram.

Qboosh.

*-------------------------------------------------*
| E-mail: qbo...@kki.net.pl (iso-8859-2, no HTML) |
| Private Homepage: http://kki.net.pl/qboosh/ |
*-------------------------------------------------*

Qboosh

Rafal Wojciechowski wrote:
> No dobra i co mam teraz zrobic? Jestem za.

Wlasnie powiedziec, ze jestes za :)
I czekac na CFV.
Ewentualnie teraz zglosic jakies uwagi co do opisu - jesli masz.

Adam Obszynski

W pl.news.nowe-grupy Bart Ogryczak <B.Ogr...@students.mimuw.edu.pl> naskrobano:
BO>-----------------RFD--(Request for Discussion)------------------
BO>Nazwa grupy: pl.rec.muzyka.metal
BO>Autor propozycji: B.Ogr...@students.mimuw.edu.pl (Bart Ogryczak)
BO>Czas trwania: Dwa tygodnie
BO> -----------------RFD-KONIEC-------------------------

VOTE "ZA"

--
"It comes smoothly at start"
"Stirs gently in the colour pot"

Michał Ziółkowski

Bart Ogryczak wrote in message <35DC28C2...@students.mimuw.edu.pl>...

>-----------------RFD--(Request for Discussion)------------------
>Nazwa grupy: pl.rec.muzyka.metal

Jestem za

<< Michał 'Misiu' Ziółkowski >>
<< mi...@cavern.com.pl mi...@free.ngo.pl >>
<< ICQ: 14293730 >>
<< http://free.ngo.pl/misiu >>

Andrzej Zbierzchowski

JESTEM ZA!

===================
Andrzej Zbierzchowski

<an...@adso.com.pl>
UIN: 13445580
===================

Krzysztof Pawlik

Bart Ogryczak <B.Ogr...@students.mimuw.edu.pl> wrote:
> -----------------RFD--(Request for Discussion)------------------
> Nazwa grupy: pl.rec.muzyka.metal
>
> Krotki opis: Artykuly Metalowe.
> [...]

"Artykuly Metalowe" - chyba nie jest to najlepszy opis.

--
Krzysztof Pawlik
E-mail: paw...@arrakis.cs.put.poznan.pl

Bart Ogryczak

[...]

takich jak Black, Death, Thrash, Doom, Heavy, Speed, Power, etc.

alum...@rockmetal.art.pl qbo...@kki.net.pl

Bart Ogryczak

Krzysztof Pawlik wrote:

> "Artykuly Metalowe" - chyba nie jest to najlepszy opis.
ale w połączeniu z nazwą grupy chyba wystarczający,
ewentualnie może być: "Artykuły metalowe" - muzyka metalowa.
Ale chyba jak ktoś widzi że grupa nazywa się pl.rec._muzyka_.metal
nie będzie na tyle głupi żeby pisać o hurtowni gwoździ.

Bart
--
"Back with another of those block rockin' beats!"
Genera...@ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart

Krzysztof Pawlik

In pl.rec.muzyka.rock Bart Ogryczak <B.Ogr...@students.mimuw.edu.pl> wrote:

> [...]
> Ale chyba jak ktoś widzi że grupa nazywa się pl.rec._muzyka_.metal
> nie będzie na tyle głupi żeby pisać o hurtowni gwoździ.

Rzeczywiście, kojarzyło mi się to od początku z gwoździami...
Zresztą jest mi to obojętne, bo mój innd i tak nie ma opisów grup.

Gwidon S. Naskrent

On Fri, 21 Aug 1998, Bart Ogryczak wrote:

#>ewentualnie moze byc: "Artykuly metalowe" - muzyka metalowa.
#>Ale chyba jak ktos widzi ze grupa nazywa sie pl.rec._muzyka_.metal
#>nie bedzie na tyle glupi zeby pisac o hurtowni gwozdzi.

Albo o sklepie zelaznym. Ale niczego nie mozesz zakladac z gory - podobno
glupich nie sieja...

GSN

Ryj

Bart Ogryczak napisał(a) w wiadomości:
> [...]

>nowych plytach metalowych), crossposty (z wyjatkiem pl.rec.muzyka.rock),

>binaria, HTML i inny spam, bezsensowne dyskusje, flame-wars etc.

Jestem jak najbardziej ZA!

--
Ryj
ry...@kki.net.pl

B@rToL

On Thu, 20 Aug 1998 15:46:42 +0200, Bart Ogryczak
> [...]

>oraz Gothic i Dark Ambient. Dopuszczalne sa dyskusje na temat
>muzyki i wszelkich tematow z nia zwiazanych.

Jestem ZA

Bart Ogryczak

Zakładać niczego nie można, ale dlaczego od razu zakładać że usenet
ma być dla ludzi z IQ w okolicach 60?
W końcu to jest pl.* a nie AOL. ;-/

> GSN
Bart
--
"Wer zu Lebzeit gut auf Erden, wird nach dem Tod ein Engel werden"
Genera...@ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart

Adam Klaczek

B@rToL napisał(a) w wiadomości: <35de80ec...@news.tpnet.pl>...

Podpisuje sie czterema rekoma!

Adam
kla...@friko2.onet.pl
diac...@friko3.onet.pl
http://friko3.onet.pl/bb/diachron

Adam Klaczek

Katarzyna Kulpa

On Fri, 21 Aug 1998 13:26:37 +0200, Bart Ogryczak <B.Ogr...@students.mimuw.edu.pl> wrote:
:
: Krotki opis: Artykuly Metalowe.

wiem, czepiam sie ;) ale dlaczego Metalowe wielka litera?

kasica
--
kku...@orient.uw.edu.pl
dao ke dao fei chang dao

Bart Ogryczak

> Krotki opis: Artykuly Metalowe.
Zostawić tak jak jest, czy zmienić na 'Muzyka metalowa'?

Bart
--
"Where do i start? Where do i begin?"
Genera...@ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart

Krzysztof Pawlik

> Zostawić tak jak jest, czy zmienić na 'Muzyka metalowa'?

To drugie bardziej mi się podoba.
Też próbowałem coś wymyśleć, ale nic lepszego nie przyszło mi do głowy.

Sir Achtanga

"My z wiarą, dumą i siłą przez życie kroczący,
Ochrzczeni zostajemy przez motłoch mianem opętanych."

Qboosh zaproponował:

> i alum...@rockmetal.art.pl
> (moge sam wyslac, bo chyba nie wpuszczaja postow od niesubskrybujacych)

Postaram się namówić kumpli, aby zasubskryptowali pl.rec.muzyka.rock i
poparli nas.

> Oczywiscie pomysl utworzenia grupy jak najbardziej popieram.

Ja również!!!

<<< Sir Achtanga >>>
/==========================\
e-mail: acht...@friko6.onet.pl
WWW: w przygotowaniu
\==========================/

Sir Achtanga

"My z wiarą, dumą i siłą przez życie kroczący,
Ochrzczeni zostajemy przez motłoch mianem opętanych."

Rafal Wojciechowski poparł nas i zapytał:

> No dobra i co mam teraz zrobic?

Uzbroj się w cierpliwosc i czekaj...
Co jeszcze? => patrz odpowiedź Bart'a i Qboosh'a

Sir Achtanga

"My z wiarą, dumą i siłą przez życie kroczący,
Ochrzczeni zostajemy przez motłoch mianem opętanych."

A co powiecie na: "Artykuły żelazne"???

Bart Ogryczak

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> :
> : Krotki opis: Artykuly Metalowe.
>
> wiem, czepiam sie ;) ale dlaczego Metalowe wielka litera?
bo to nazwa własna..albo tytuł kapitalizowany po angolsku. ;->

Michał Ziółkowski

Katarzyna Kulpa wrote in message ...

> [...]
>:
>: Krotki opis: Artykuly Metalowe.
>
>wiem, czepiam sie ;) ale dlaczego Metalowe wielka litera?

A czemu jak piszesz do dziewczyny ( w twoim przypadku chlopaka) "ty"
piszesz Wlk. lit ? Z szacunku ;)

Kaos

Katarzyna Kulpa napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>:
>: Krotki opis: Artykuly Metalowe.
>
>wiem, czepiam sie ;) ale dlaczego Metalowe wielka litera?

Dlatego, ze tylko "techniczne" pisze sie mala ; )
( a dlaczego Artykuly wielka?)

kAoS

Sir Achtanga

"My z wiarą, dumą i siłą przez życie kroczący,
Ochrzczeni zostajemy przez motłoch mianem opętanych."

> Katarzyna Kulpa jest ciekawa "dlaczego Metalowe wielka litera?"

No i mamy pierwszą kobietę, która przyłączyła się do naszej dyskusji ;),
ale podejrzewam, że panienka z METALem nie ma nic wspólnego. W przeciwnym
razie wiedziałaby czym jest METAL w życiu człowieka.
Paniusiu, nie wpie...j nam się do dyskusji. A jeśli juz to zadawaj
bardziej inteligentne pytania. Aha, "kasica" to chyba Twoja ksywa, ale
dlaczego z malą literą???

pozdrawiam

Sir Achtanga

"My z wiarą, dumą i siłą przez życie kroczący,
Ochrzczeni zostajemy przez motłoch mianem opętanych."

Bart Ogryczak napisał w artykule

> Zostawić tak jak jest, czy zmienić na 'Muzyka metalowa'?

Hmmmm... Nie wiem. Ale uważam, że Muzyka Metalowa to trochę za prosto i
mało intrygująco.
Moje propozycje: Artykuły Żelazne, Sklep Żelazny, Metal'em All,
S'TRASH'YDŁO, METALMANIA...
Ok. Wybór należy do Ciebie... Z góry zgadzam się z Twoją decyzją.

Radosław Gancarz

Bart Ogryczak <B.Ogr...@students.mimuw.edu.pl> napisał(a):

> Zostawić tak jak jest, czy zmienić na 'Muzyka metalowa'?

Zostaw tak jak jest :)

Pozdrawiam
Radek

--
--------------------------------[Członek KNNNSzMPChOChPKIM oraz ZNF]---
| Radosław Gancarz fea...@zeus.polsl.gliwice.pl |

Piotrek

> [...]
>nowych plytach metalowych), crossposty (z wyjatkiem pl.rec.muzyka.rock),
>binaria, HTML i inny spam, bezsensowne dyskusje, flame-wars etc.

Jestem za i namówiłem też qmpla- Pain'a.

Robert Maron

On Sat, 22 Aug 1998 23:39:44 GMT, Sir Achtanga <acht...@friko6.onet.pl.nospam> wrote:
[... nie ma czego cytowac ...]

uprasza sie o kulture na pl.news.nowe-grupy
marchewka: _prosze_
kij: bo stracisz konto

robert
ps. bez followup
--
rob...@mimuw.edu.pl http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/
I think I will start with spires.

Katarzyna Kulpa

On Sat, 22 Aug 1998 18:17:55 +0200, Bart Ogryczak <B.Ogr...@students.mimuw.edu.pl> wrote:
: Katarzyna Kulpa wrote:
: >
: > On Fri, 21 Aug 1998 13:26:37 +0200, Bart Ogryczak <B.Ogr...@students.mimuw.edu.pl> wrote:
: > :
: > : Krotki opis: Artykuly Metalowe.
: >
: > wiem, czepiam sie ;) ale dlaczego Metalowe wielka litera?
: bo to nazwa własna..albo tytuł kapitalizowany po angolsku. ;->

a polsku to blad ortograficzny :)

Katarzyna Kulpa

: >:
[...]

wypraszam sobie :))

: ( a dlaczego Artykuly wielka?)

bo to poczatek "zdania" :)

Katarzyna Kulpa

On Sat, 22 Aug 1998 23:39:44 GMT, Sir Achtanga <acht...@friko6.onet.pl.nospam> wrote:
: Paniusiu, nie wpie...j nam się do dyskusji.
[...]

"nam" to znaczy komu?

Sir Achtanga

Piotrek napisał:

> Jestem za i namówiłem też qmpla- Pain'a.

TAK TRZYMAĆ BRACIE!!!

Szanowny Pan Kask Beton

Katarzyna Kulpa napisala:

> On Sat, 22 Aug 1998 23:39:44 GMT, Sir Achtanga <acht...@friko6.onet.pl.nospam> wrote:
> : Paniusiu, nie wpie...j nam się do dyskusji.
> [...]
>
> "nam" to znaczy komu?

No wiesz:
"My z wiar , dum i sił przez życie krocz cy,

Ochrzczeni zostajemy przez motłoch mianem opętanych."

LOL!!!

Pozdrawiam,
Kask Beton

Szanowny Pan Kask Beton

Katarzyna Kulpa napisala:

> On Sat, 22 Aug 1998 23:39:44 GMT, Sir Achtanga <acht...@friko6.onet.pl.nospam> wrote:
> : Paniusiu, nie wpie...j nam się do dyskusji.
> [...]
>
> "nam" to znaczy komu?

No wiesz, im:

Dawid Kuroczko

Na liście pl.news.nowe-grupy Sir Achtanga <acht...@friko6.onet.pl.nospam> napisał(a):
[...]

Hehe, na Twoim miejscu uważałbym, co piszesz. ;> Zresztą zapytaj
Barta dlaczego obrażanie "paniusi" mogłoby przysporzyć trochę
głosów przeciw. (Choć z drugiej strony, jeśli na tej grupie zależy
Bartowi...)

Pozdrawiam,
Dawid Kuroczko
--
.------------------. .----------.
| *Dawid Kuroczko* `--.------------------=[Atlantis]=-=' _Kraków_ |

Gaweł

Bart Ogryczak napisał(a) w wiadomości:
<35DD596D...@students.mimuw.edu.pl>...

> [...]

>nowych plytach metalowych), crossposty (z wyjatkiem pl.rec.muzyka.rock)
>binaria, HTML i inny spam, bezsensowne dyskusje, flame-wars etc.

Dobry pomysł, popieram.

Gaweł
phu...@box43.gnet.pl

Sir Achtanga

Katarzyna Kulpa napisała:
> "nam" to znaczy komu?
Sorry za to co powiedziałem (czyt. napisałem). Zasubskrytowałem
pl.news.nowe-grupy dopiero po wiadomości do Ciebie. Tak więc nie
wiedziałem, że jesteś za pl.rec.muzyka.metal (dzięki!!! ;)). Kurcze. Taka
gafa!!! ;(((
Bart stwierdził, że nie jesteś złośliwa ;) i wybaczysz ;). Jeszcze raz
przepraszam za mój cięty język i mam nadzieję, że się nie gniewasz.

Pozdrawiam

Katarzyna Kulpa

On Sun, 23 Aug 1998 14:35:00 GMT, Sir Achtanga <acht...@friko6.onet.pl.nospam> wrote:
[...]

spoko.
chociaz dalej nie rozumiem, co takiego w tresci mojego postu spowodowalo,
ze nabrales ochoty na walke ze mna...

Sir Achtanga

Katarzyna Kulpa napisała w artykule

> spoko.
> chociaz dalej nie rozumiem, co takiego w tresci mojego postu spowodowalo,
> ze nabrales ochoty na walke ze mna...

Thanx :)))
Wyjaśnię Ci na priva...

Gwidon S. Naskrent

On Fri, 21 Aug 1998, Bart Ogryczak wrote:

#>Zakladac niczego nie mozna, ale dlaczego od razu zakladac ze usenet
#>ma byc dla ludzi z IQ w okolicach 60?

Masz racje. Ludzie z IQ=60 nie oddadza nawet glosu, bo bedzie niewazny...

#>W koncu to jest pl.* a nie AOL. ;-/

Czasami mam inne wrazenie :-/

GSN

Gwidon S. Naskrent

On 23 Aug 1998, Katarzyna Kulpa wrote:

#>: > wiem, czepiam sie ;) ale dlaczego Metalowe wielka litera?
#>: bo to nazwa wlasna..albo tytul kapitalizowany po angolsku. ;->
#>
#>a polsku to blad ortograficzny :)

Huh? Przyganial kociol garnkowi?

GSN

Paweł Górny

Witam

Koniecznie "ciezkie i zelazne"

Pozdrawiam

Annoporus
pgo...@box43.gnet.pl

Sir Achtanga napisał(a) w wiadomości:
<01bdcdef$842d96e0$LocalHost@default>...

>"My z wiarą, dumą i siłą przez życie kroczący,

> Ochrzczeni zostajemy przez motłoch mianem opętanych."
>

> A co powiecie na: "Artykuły żelazne"???

Lorider

POPIERAM ZDECYDOWANIE

lor...@pgnig.com.pl

Lorider

Lepiej zostaw "Muzyka metalowa", bo nie kazdy ma poczucie humoru a
ktos moze szukac info wlasnie o muzyce...

On Sat, 22 Aug 1998 12:48:53 +0200, Bart Ogryczak

Grzegorz Zielinski

On Thu, 20 Aug 1998, Bart Ogryczak wrote:

> [...]

> nowych plytach metalowych), crossposty (z wyjatkiem pl.rec.muzyka.rock),

> binaria, HTML i inny spam, bezsensowne dyskusje, flame-wars etc.

Jestem za, czekam z niecierpliwoscia
-------------------------------
| Grzesiek Zielinski |
| |
| /| ---- |\ |
| || / ___ |
| || / || |
| \| ---- |/ |
| |
-------------------------------

Rajmund Tokarski

Sem ZA

[...]

SZCZUR

"ERRARE HUMANUM EST" /szc...@bet.po.opole.pl/
"Bladzic jest rzecza ludzka"
(szczur)

Rajmund Tokarski

Lorider <lor...@pgnig.com.pl> wrote:

: Lepiej zostaw "Muzyka metalowa", bo nie kazdy ma poczucie humoru a

: ktos moze szukac info wlasnie o muzyce...

pipipi
Kiedy powstanie ta grupa ? /Muzyka Metalowa czy Artykuly Metalowe jaka
roznica niech powstanie grupa to chyba dla nas najwazniejsze/

Michal Sobkowski

Grzegorz Zielinski wrote:

> [...]

Zdecydowanie: PRZECIW!
Michał

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dr Michał Sobkowski mailto:ms...@ibch.poznan.pl

Bart Ogryczak

Michal Sobkowski wrote:

> Zdecydowanie: PRZECIW!
mógłbyś wyjaśnić dlaczego?
przecież jak metalu nie lubisz, to nie ma obowiązku czytania tej grupy.

> Michał

Bart
--
"drop in my perimeter, it's a lovely fuckin' war, bravo six out"
Genera...@ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart

Sad Loser

Tako rzecze Michal Sobkowski :
[...]

>Zdecydowanie: PRZECIW!

tak z ciekawości spytam, czy to czysta złośliwość, czy też możesz podać
jakieś powody ?

--
saddie

Michał Ziółkowski

Michal Sobkowski wrote in message <35E58F59...@ibch.poznan.pl>...

>Zdecydowanie: PRZECIW!
>Michał

Fajnie, ze znalazla sie opozycja, jakby poszlo jak przed tem
to by bylo malo demokratyczne ;)

<< Michał 'Misiu' Ziółkowski <--------> mi...@cavern.com.pl >>
<< ICQ: 14293730 <----------> http://www.free.com.pl/michal >>
<< "Well I have seen the truth, yes I've seen the light......" >>

Sir Achtanga

Michal Sobkowski wrote:
> Zdecydowanie: PRZECIW!

A to dlaczego???

Qboosh

Michal Sobkowski wrote:
> Zdecydowanie: PRZECIW!
> Michał

A to dlaczego?

Qboosh.

*-------------------------------------------------*
| E-mail: qbo...@kki.net.pl (iso-8859-2, no HTML) |
| Private Homepage: http://kki.net.pl/qboosh/ |
*-------------------------------------------------*

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl

Heksia

Zdecydowanie ZA

Pozdrawiam wszystkich:

Heksia
~~~~~~~~~~~~~~~~
hek...@box43.gnet.pl

Michal Sobkowski

Sad Loser wrote:

> Tako rzecze Michal Sobkowski :
> [...]
>
> tak z ciekawości spytam, czy to czysta złośliwość, czy też możesz podać
> jakieś powody ?
Złośliwość by była jakbym *głosował* przeciw!
Takie tłumy tu popierają żarliwie tę grupę, że byłem ciekaw reakcji. Ale
na razie bomby w skrzynce na listy nie znalazłem!
:-)

Bart Ogryczak

Michal Sobkowski wrote:

> Złośliwość by była jakbym *głosował* przeciw!
> Takie tłumy tu popierają żarliwie tę grupę, że byłem ciekaw reakcji. Ale
> na razie bomby w skrzynce na listy nie znalazłem!
a widzisz, bo metale to łagodni ludzie ;-)

> :-)
> Michał

Bart
--
"Polska stała na skraju przepaści ... zrobiliśmy wielki krok naprzód"
Genera...@ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart

Witold Grabowski

Michal Sobkowski napisał(a) w wiadomości:

<35E58F59...@ibch.poznan.pl>...

>Zdecydowanie: PRZECIW!
>Michał

Hmm, IMHO powinieneś wyjaśnić czemu jesteś prze...

Tylko dla idei?

\X/ ! -|- 3 |<

Tomasz Kurnatowski

In article <35DC28C2...@students.mimuw.edu.pl>, Bart Ogryczak <B.Ogr...@students.mimuw.edu.pl> wrote:
>-----------------RFD--(Request for Discussion)------------------
>Nazwa grupy: pl.rec.muzyka.metal
>
>Krotki opis: Artykuly Metalowe.
>
> -----------------RFD-KONIEC-------------------------

za, za, za!

Samael

< sam...@sgh.waw.pl >

Horus

Witam wszystkich!

>Nazwa grupy: pl.rec.muzyka.metal
>Krotki opis: Artykuly Metalowe.

A co mi tam, pokrzyczę sobie choć raz: JESTEM ZA!!!

Pozdrawiam
Horus

Namiętny

> Nazwa grupy: pl.rec.muzyka.metal

Za a nawet przeciw

Namiętny

Tomasz "R" Wozniak

ZA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

raagoon

> [...]

> nowych plytach metalowych), crossposty (z wyjatkiem pl.rec.muzyka.rock)

> binaria, HTML i inny spam, bezsensowne dyskusje, flame-wars etc.

Painbringer

Za!!!

Painbringer

majkel

za !!!!!

Michał Mierzwa

Witold Grabowski pisze:

> [...]

Jakoś nie zauważyłem, żeby ktoś tłumaczył, dlaczego jest za, więc
niby czemu ktoś inny ma tłumaczyć, dlaczego jest przeciw.

Mumin
--
*****************</body> Kilroy was here </html>***************** 1
Michał M Mierzwa http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa 2

Bartlomiej Zablocki

Ja tez

--
Bartłomiej Zabłocki
bart...@netia-waw.nask.pl

Wookash

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wookash

majkel <mic...@ssonline.com.pl> napisał(a) w artykule
<35f2dbe4...@news.chip.pl>...
> za !!!!!

Hrabia de Lamer

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Michał Ziółkowski

Hrabia de Lamer wrote in message <35F4DD...@metal.com.pl>...
>ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

Tez jestem za , ale bez przesady

Wookash

Nic dodać, nic ująć.
Wookash

Hrabia de Lamer <rd...@metal.com.pl> napisał(a) w artykule
<35F4DD...@metal.com.pl>...

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

Kaos

Wookash napisał(a) w wiadomości: <01bddb5a$f88d6ec0$3fff74c3@default>...

!
>!!!

Stary, ale cie pogielo. Czy wszyscy musza sciagac dodatkowe 12kb tylko
dlatego, ze chcialo ci sie podpiac pod belkot de Lamera? Pomysl...

KAOS

Wookash

Sorry.

ZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Teraz podpisałem się pod Sorry)

Ale tak w ogóle, to te 12kb to jednak cholernie duża liczba, nie?

Wookash

Bart Ogryczak

Michał Mierzwa wrote:

> Jakoś nie zauważyłem, żeby ktoś tłumaczył, dlaczego jest za, więc
> niby czemu ktoś inny ma tłumaczyć, dlaczego jest przeciw.
Normalnie możliwe są dwie sytuacje:
1. ktoś lubi metal, wtedy jest za
2. ktoś nie lubi metalu, wtedy mu wisi czy ta grupa powstanie bo nie
będzie czytał.
Z powyższego widać dlaczego ktoś jest ZA, a PRZECIW..hmm..well.

Bart
--
"Dave, my mind is going, I can feel it. Dave..."
Genera...@ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart

Conan

Jestem i zawsze bede Za !!!

Conan

Za !!!
W końcu każdy chce coś znaleźć dla siebie.
Pozdrawiam

CoNaN

Melisa

Bart Ogryczak wrote in message
>Iron Mainden to hardrock...

:)) Zapomniales dodac IMHO?

Melisa

Bart Ogryczak

imho

> Melisa
Bart
--
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
Genera...@ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart

djad...@o2.pl

Darmowe Disco Polo, mp3, premiery muzyczne, nowoscimp3, darmowa muzyka, mp3 za darmo, free mp3, free music, download mp3 music, download mp3, discopolo 2016, premiere music

http://discopolonew.net.pl/

http://nowosci-mp3.eu/