Koncerty 2023/24 - ktoś coś?

semprini

Siemaneczko.

Ostatnio prawie-że wybrałem się na Zolę Jesus w Warszawie. Niezrażony
postanowiłem mimo wszystko obserwować co tam w koncertach się dzieje.
Na celowniku mam teraz:

- Swans - Warszawa (Progresja), 31 października
- Therapy? - Warszawa (Proxima), 14 listopada
- Hidden Orchestra - Warszawa (Niebo), 25 listopada
- Illusion + Flapjack - Warszawa (Palladium), 8 grudnia *)

*) chociaż polskie granie z lat dziewięćdziesiątych niespecjalnie
mnie dziś nawilża, to jednak się wybiorę z sentymentu.

A Wy?

--
semprini
Now playing: Tortoise - TNT (1998)