Crosses, Furia, Manbryne oraz Okrutnik

Bartek Duda

No dobra, Okrutnika jeszcze nie przesłuchałem. To jest sieściowato-katowe jakby co.

+++ to w sumie elektronika, ale że lubię Chino Moreno, odsłuchałem. Wydaje mi się znakomitą rzeczą na te jesienne czasy, nie jest nudna (w przeciwieństwie do debiutu), ma tą sensową wersję melancholii, jest jak mgła jesienna. Dałbym 4/5, na bogato

Furia wróciła z ciekawym albumem, który zawiera kilka niezłych kawałków i niszczący ogólnie niezłe wrażenie utwór finałowy. Ale miło że korzystają z nagrań terenowych 3/5

Najlepsze z tego to jest Manbryne. Nie słuchajcie krytyków, blekmetal nie o szatanie potrafi być mroczny w chuj. Brak hiciora na miarę "Pustki, którą znam". Płyta przejeżdża, miażdzy, zostawia.
5/5
--
B-k

semprini

On 2023-10-20, Bartek Duda <bra...@gmail.com> wrote:
> +++ to w sumie elektronika, ale że lubię Chino Moreno, odsłuchałem.

Znaczy że oni wydali coś nowego?

(szuku szuku)

No tak. Pierwsza oficjalna płyta. Przy okazji dowiedziałem się, że to
czego słuchałem parę lat temu było tylko jakąś... Kompilacją? Pamiętam,
że mnie nie porwało, ale jeśli nowa płyta

> nie jest nudna (w przeciwieństwie do debiutu)

to się zapoznam. Dzięki za heads-up.

elo elo

--
semprini